تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/12/16 - 09:04
کد خبر: 194668

موسیقی ایرانی در پارلمان اروپا طنین می‌اندازد

آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از برگزاری تور کنسرت در چند کشور اروپایی خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از برگزاری تور کنسرت در چند کشور اروپایی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، کیوان ساکت در گفتگو با مهر درباره فعالیت های این چند هفته خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طی روزهای گذشته در تربت حیدریه، مشهد و تالار اندیشه حوزه هنری کنسرت هایی را برگزار کردم که خوشبختانه تمامی این برنامه ها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. این کنسرت‌ها از جمله برنامه هایی بودند که این بار بدون خواننده اجرا کردم اما خوشبختانه هر سه برنامه توانست رضایت مخاطبان را فراهم کند.

به گفته وی، طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده بنا بر این است که در این هفته کنسرتی در دانشگاه تهران برگزار شود که این کنسرت نیز بدون خواننده خواهد بود.

ساکت ادامه داد: کتاب «حرکت دائمی» که شامل اتودهایی مفید برای سازهای تار و سه تار است هم به تازگی برای چندمین بار تجدید چاپ شده است و امیدوارم این بار هم بتواند برای هنرآموزان و دوستداران موسیقی اصیل ایرانی که تمایل به انجام تمرین هایی در این زمینه دارند مفید فایده باشد. به هر حال بنده این افتخار را داشتم که سال ۸۲ این کتاب را تالیف کنم و خوشبختانه فضا به گونه ای بوده که اثر یاد شده تاکنون با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

این آهنگساز و نوازنده تار در پایان درباره فعالیت های پیش روی خود نیز توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته بنا داریم چند روز بعد از گذشت تعطیلات نوروز همراه با سروش عازمی‌خواه نوازنده پیانو و علی اکبر خادم نوازنده تمبک، تورهای کنسرت را در اروپا برگزار کنیم که از آن جمله می توان به اجرای برنامه در ساختمان پارلمان اروپا در بروکسل، پاریس و لوکزامبورگ اشاره کنم. در این کنسرت ها قطعاتی را بدون خواننده اجرا می کنیم که برای شنوندگان اروپایی نیز جذابیت داشته باشد. البته در این برنامه‌ها آثاری با حال و هوای موسیقی ایرانی ارائه خواهد شد.

کیوان ساکت در ایام برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر همراه با ارکستر موسیقی وزیری کنسرتی را به خوانندگی سالار عقیلی برگزار کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از رالی بلیزرسواران تا رونمایی از گراهام پیچ در هفته موزه و میراث
عرضه دام در ۱۵ مرکز ثابت و موقت تهران
مخبر، قالیباف و محسنی‌ اژه‌ای می‌توانند نامزد ریاست جمهوری شوند؟
جزئیات ثبت نام برای خودوهای وارداتی؛ فقط تا پایان امروز فرصت دارد +جدول
بورس سبز ماند
آژیر خطر در شهرک یفتاح به صدا درآمد
کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در بیجار
با خاتمی دیدار کردم، گفت برای ریاست جمهوری کاندیدا شو اما...
حمایت از رفح در اینستاگرام رکورد زد +عکس
ارزان ترین و گران‌ ترین گوشت های بازار را بشناسید
فقط با این ۲ مدرک می‌توان در انتخابات ریاست جمهوری رأی داد +جزئیات
احداث ۲۰۰ هزار مسکن عملیاتی شد
زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری مشخص شد
شکایت آمنه سادات ذبیح‌پور از طرفداران احمدی نژاد +عکس
توضیحات کامل خاندوزی درباره شرکت هایی که تاکنون سود سهام عدالت را واریز نکردند
نوسان کیفیت هوا پایتخت همزمان با ورود گرما
یادواره شهدای دانشجوی فارس برگزار می‌شود
مظلومیت رفح سند پیروزی مقاومت
پیش‌بینی حاج قاسم درباره شهید امیرعبداللهیان که تا پیش از شهادت وی محرمانه بود
بازشماری آراء ناظران هیئت رئیسه، ریزش قابل توجه رأی نوری قزلجه
اصلاح ۳۴ تقاطع غیرهمسطح پایتخت تا پایان سال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top