تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/03/24 - 16:00
کد خبر: 202164

در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان رخ داد؛

تخریب آبسردکن و شکستن شیشه، نتیجه بازدید رئیس دانشگاه از یک خوابگاه دانشجویی! +عکس

تخریب آبسردکن و شکستن شیشه، نتیجه بازدید رئیس دانشگاه از یک خوابگاه دانشجویی! +عکس

ماجرا از این قرار است که انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیاء برای در میان گذاشتن مشکلات دانشجویان از رئیس و معاونین این دانشگاه دعوت می کند که در سلف سرویس مرکزی و خوابگاه های دختران و پسران دیدن کنند، که در نهایت این بازدید به کشسته شدن پنجره ها و تخریب و شکستن آبسردکن می شود!

خبرنامه دانشجویان ایران: شب گذشته و پس از حضور رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) بهبهان در خوابگاه پسرانه این دانشگاه اتفاقاتی عجیب رخ داد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ماجرا از این قرار است که انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیاء برای در میان گذاشتن مشکلات دانشجویان از رئیس و معاونین این دانشگاه دعوت می کند که از سلف سرویس مرکزی و خوابگاه های دختران و پسران دیدن کنند، که در نهایت این بازدید به شکسته شدن پنجره ها و تخریب آبسردکن می شود!

طبق آنچه که در نامه انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه در تشریح این اتفاق آمده است، این اتفاق زمانی روی می دهد که تعدادی از دانشجویان با یکی از کارکنان امور دانشجویی به مشاجره می پردازند که حاصل این مشاجره به تخریب و شکسته شدن شیشه پنجره ها می انجامد.

این حادثه باعث شد که انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه درباره این اتفاق اطلاعیه ای را منتشر کند:

انجمن اسلامی دانشجویان با هدف آشنایی ریاست دانشگاه و معاونین ایشان با مشکلات و مسایل دانشجویان از ایشان دعوت نمودند در بین دانشجویان حاضر شوند و از نزدیک با این مشکلات آشنا شوند.

لذا ایشان بزرگوارانه چندین بار در سلف سرویس مرکزی دانشگاه حاضر و دو الی سه بار طی مدت کوتاه ریاست خود از خوابگاه ها بازدید کردند  اقدامی که در دانشگاه های دیگر یا به هیچ وجه صورت نمی گیرد یا بسیار اندک و انگشت شمار می باشد و طی چندین سال ریاست روسای قبلی یا اصلا صورت نمی گرفت یا اقدامی زینتی و یک بار در سال اتفاق می افتاد.

با توجه به مطالبه ی نتایج بازدیدهای صورت گرفته ، پیگیری ها برای بازسازی کلی خوابگاه ها در تابستان همراه گزارش کار مراحل اجرایی و قانونی به انجمن اسلامی دانشجویان و شورای صنفی رفاهی ارایه شد و لذا انجمن اسلامی با توجه با نتایج بازدید های سابق بار دیگر از ریاست دانشگاه درخواست بازدید دوباره داشتند.

متاسفانه در این بین، میان تعدادی از دانشجویان و یک نفر از مدیران زیرمجموعه امور دانشجویی، در ظاهر امر، مطالبی رد و بدل شد که چنانچه واقعیت داشته باشد، جای بسی تاسف و صد البته پیگیری های قانونی دارد.

در هر حال و در صورت پذیرش ماجرای عنوان شده، اقدام به شکستن شیشه های خوابگاه، شکستن آبسردکن، عربده کشی و فحاشی، توهین و اهانت، عملی است که دهه هاست از جوامع انسانی حذف شده است و پیگیری قانونی جای چنین اقداماتی را گرفته است. امید می رفت دانشجویان عزیز با توجه به شان دانشجویی خود، حداقل ها را در ادب و نزاکت رعایت نموده و رعایت حال دوستان خوابگاهی خود را می کردند، آن هم در فصل امتحانات.

انجمن اسلامی دانشجویان در اسرع وقت نسبت به پیگیری اقدامات ساختارشکنانه و وقیحانه صورت گرفته در خوابگاه برادران از طریق مراجع ذی صلاح اقدام خواهد کرد و هر دو طرف مشاجره ی صورت گرفته باید پاسخگو باشند.

در ادامه تصاویر این حادثه آمده است:

 
 
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
حسینی: لزوم تبیین ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان
برگزاری اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم +اسامی اعضا
رستمی: ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top