تاریخ انتشار: جمعه 1395/03/28 - 16:55
کد خبر: 202514

سند راهبردی معاونت دانشجویی فرهنگی

در شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد همایشی با عنوان اهل دل و با موضوع شناسایی آثار شاعر و عارف نامدار ایران خواجوی کرمانی با حضور محققان ادبی و علاقمندان برگزار شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: در شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شد همایشی با عنوان اهل دل و با موضوع شناسایی آثار شاعر و عارف نامدار ایران خواجوی کرمانی با حضور محققان ادبی و علاقمندان برگزار شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، جلسه شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی با حضور دکتر میرزاده برگزار و در آن سند راهبردی فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه دکتر میرزاده، ضمن تسلیت به خاطر درگذشت شاعر انقلابی، حمید سبزواری گفت: اشعار انقلابی و مردمی این شاعر یادآور خاطرات شیرین دوران انقلاب بوده و باعث نگه داشت خاطرات مردم می شود.

وی افزود: درگذشت حمید سبزاوری موجب تالم و تاثر جامعه علمی و ادبی ایران شد، چرا که شعرهای آن مرحوم در روح و جان مردم نشسته است.

دکتر میرزاده با اشاره به افزایش بودجه فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از کل بودجه کل دانشگاه آزاد اسلامی 6 درصد به امور دانشجویی فرهنگی و ورزشی اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: البته این مبلغ در کل واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی توزیع شده و در اختیار معاون فرهنگی دانشجویی نیست و تمامی واحدها موظفند در چارچوب سیاست های دانشگاه و مصوبات هیات های امنای استانی این بودجه را هزینه کنند.

در این جلسه مصوب شد همایش« اهل دل» در بزرگداشت خواجوی کرمانی در شهرهای تهران، کرمان و شیراز و با حضور محققان و پژوهشگران حوزه شعر و ادب فارسی در اردیبهشت سال 1396 برگزار شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، دکتر طه هاشمی به ارائه توضیحاتی در خصوص سند راهبردی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و گفت: پیش از ادغام دو حوزه دانشجویی و فرهنگی سند راهبردی هریک از آنها تهیه شده بود اما در سند جدید به اهداف و ماموریت های هر دو بخش اشاره شده است.

در ادامه این جلسه مقرر شد، سند پس از بررسی بیشتر اعضای شورای راهبردی فرهنگی اجتماعی مجددا مطرح و تصویب شود.

دکتر هاشمی همچنین از برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی و محصولات هنری دانشگاه آزاد اسلامی در هفته آفتاب مهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واقع در واحد علوم تحقیقات و در فضایی بالغ بر 3 هزار مترمربع برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه از آثار هنری دانشجویان در شیراز، تبریز و همدان گفت: در نمایشگاهی که اخیرا در همدان برگزار شد بیش از 10 هزار اثر از سراسر کشور در آن شرکت و بررسی شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه همچنین به ارائه گزارشی از مهمترین برنامه ها و طرح های اجرای شده در این حوزه پرداخت و اعضای شورا را در جریان روند امور قرار داد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top