تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/04/17 - 11:37
کد خبر: 204080

جزئیات آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی سینا

وی افزود: در همین رابطه، کمیته بحران نیز تشکیل و معاونان استاندار و مدیرکل بازرسی خوزستان نیز در محل حاضر شدند تا جزئیات به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: آتش سوزی مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشته و علت حادثه و میزان خسارت‌ها به زودی مشخص و اعلام می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، منصور قمر در گفتگو با مهر اظهار کرد: از همان دقایق اولیه وقوع حادثه آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا تمام نیروهای امدادی و آتش‌نشانی بسیج شده و به مهار آتش‌سوزی پرداختند.

وی افزود: در همین رابطه، کمیته بحران نیز تشکیل و معاونان استاندار و مدیرکل بازرسی خوزستان نیز در محل حاضر شدند تا جزئیات به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: برای جلوگیری از تلفات جانی بلافاصله پتروشیمی بوعلی‌سینا و همچنین شرکت‌های مجاور مانند شهید تندگویان تخلیه و از وقوع فاجعه انسانی احتمالی پیشگیری شد.

قمر تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل سانحه و اعزام شده از دیگر مناطق، آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی‌سینا ساعتی پیش به طور کامل مهار شد و شرایط به حالت کاملاً عادی برگشته و در این رابطه جای نگرانی وجود ندارد.

وی گفت: خوشبختانه این سانحه هیچ گونه تلفات جانی در پی نداشته است و علت دقیق این حادثه و میزان خسارت‌های وارده به زودی مشخص و اعلام خواهد شد

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top