تاریخ انتشار: جمعه 1395/06/05 - 14:21
کد خبر: 208078

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

رضایی: مقاومت از تهران تا صنعا و بغداد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مقاومت است گفت: دایره مقاومت از خیابان‌های تهران تا صنعا و بغداد ادامه می یابد.

خبرنامه دانشجویان ایران: محسن رضایی پیش از ظهر جمعه در یادواره شهدای گمنام منطقه خوش واش آمل با اشاره به توطئه‌های دشمنان وداعش به جنایت‌های داعش اشاره کرد و گفت: داعش خلبان ارتش را در قفس می‌گذرد و بر روی آنان بنزین می‌ریزد ومی سوزاند درحالی‌که انقلاب ما انقلاب مقاومت و طرفدار صلح است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مهر، وی با عنوان اینکه جبهه دشمنان باطل بوده و آنان درنبرد انسانی شکست‌خورده‌اند اظهار داشت: ماهیت دشمنان مشخص است و هدف نهایی آنان مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شکل‌گیری جریان جدید افزود: پیشانی این جریان جدید آل سعود و پشتیبانان آن آمریکا است.

وی با اظهار اینکه آمریکا نمی‌خواهد مستقیم مقابله کند بنابراین آل سعود را برای جنگ فرستاده است تصریح کرد: همچنین هزینه‌ها را نیز با جیب آل سعود می‌پردازد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جنگ بین مسلمانان را هدف غایی دشمنان دانست و گفت: تمام ارتش‌های منطقه یا منحل شده و یا با مردمان کشورشان دچار اختلاف هستند اما ملت ایران استوار و مقاوم به راهش ادامه می‌دهد.

وی پشتیبانی توطئه‌ها را هدف دشمنان و یهودی‌ها برشمرد و گفت: دشمنان به هدفشان مبنی بر سرنگونی بشار اسد دست نیفتاده‌اند و هدف نهایی آنان از توطئه‌های مختلف ایران اسلامی است.

رضایی، ارتش ایران را مردمی و مبتنی بر اندیشه‌های اسلامی و الهی دانست و یادآور شد: ملت ما نعمت خداوند و جوانان رادارند و با اتکای الهی بر مشکلات فائق می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری رشادت‌های شهدای مدافع حرم، آنان را رهرو نهضت پیامبران برشمرد و گفت: شهدای مدافع حرم با مقاومتشان، امنیت را برای ما به ارمغان می‌آوردند.

رضایی با تأکید بر اینکه باید بر دهن کفر و بی‌ارزشی‌ها بزنیم همان‌گونه که روی ارزش‌های انسانی ایستاده‌ایم، تصریح کرد: برای پویایی اقتصاد باید در علم و فناوری تلاش کنیم و مشکلات را با تکیه‌بر درون رفع کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت، با اشاره به مشکلات موجود و بیکاری ادامه داد: نباید این‌همه جوان بیکار باشند و مسئولان باید پاسخ دهند چگونه می‌خواهند به تحول دست یابند.

وی پیشرفت اقتصادی را درگرو تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان دانست و گفت: همچنین مقاومت ملت ایران باید از خیابان‌های تهران تا صنعا و بغداد ادامه یابد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
مینی بوس حادثه‌ساز در شهرستان سامان وارد یک حسینیه شد
پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد
۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست
تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
تمجید میرجلال‌الدین کزازی از «مست عشق»
حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
نقش محوری دانشگاه در مردمی‌سازی اقتصاد
جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
شناورسپاه از خط استوا عبورکرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
فیلم/ در ون‌های پلیس چه می گذرد؟
انقلاب فرهنگی امام صادق (ع) برای جهاد بود
فیلم/ برگزاری راهپیمایی میلیونی در یمن
سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top