تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/09/18 - 22:01
کد خبر: 218858

آزادی متهمان سانحه ریلی سمنان با قرار وثیقه

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۱ با اشاره به آخرین وضعیت از پرونده بررسی سانحه ریلی سمنان از آزادی متهمان این سانحه ریلی با قرار وثیقه خبر داد و گفت: خطای سیستم ATC راه‌آهن را نه تکذیب می‌کنم و نه تأیید.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۱ با اشاره به آخرین وضعیت از پرونده بررسی سانحه ریلی سمنان از آزادی متهمان این سانحه ریلی با قرار وثیقه خبر داد و گفت: خطای سیستم ATC راه‌آهن را نه تکذیب می‌کنم و نه تأیید.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از تسنیم، حمید درباغ عنبران بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وقوع بیش از 2 خطا در روز و ثبت 345 خطا در مدت 165 روز کارکرد سیستم ATC را تأیید می‌کنید اظهار داشت: این صحبت‌ها را نه تکذیب می‌کنم و نه تأیید.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ایمنی و نظارت بر شبکه راه‌آهن بر این‌گونه موارد نظارت کافی دارد تصریح کرد: این اداره کل که در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مستقر است؛ این مهم را بررسی می‌کند.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق 1 با اشاره به آزادی متهمان سانحه ریلی قطار سمنان با قید وثیقه بیان کرد: نمی‌توان تا اظهارنظر قطعی کمیسیون بررسی سوانح (راه‌آهن) در این زمینه به‌صورت قطعی نظر داد.

درباغ عنبران با اشاره به اینکه اظهارنظرهایی که درباره علل و مقصران این سانحه زده می‌شود همگی در حد حدس و گمان است گفت: باید منتظر نظر نهایی کمیسیون بررسی سوانح راه‌آهن باشیم.

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر خرابی و نقص فنی قطار تبریز و عدم استراحت کافی لوکوموتیوران این قطار، هر دوی این ادعاها را رد کرد و افزود: براساس سیستم‌ها و قوانین راه‌آهن استراحت مأموران قطار در حین حرکت ممنوع است، ضمن آنکه قطار تبریز هیچ‌گونه توقفی به علت نقص فنی در مسیر خود نداشته است.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق 1 گفت: راهبر سیستم ای تی سی تنها می‌تواند در صورت قرمز بودن چراغ، پس از دریافت مجوزهای لازم از پایانه، قطار متوقف‌شده را از چراغ‌ قرمز عبور داده و دستور حرکت مجدد قطار را صادر کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آشنائی با انواع مختلف ظروف پلاستیکی و کاربردهای آن در صنعت
فرش دستباف گونه چیست؟
نحوه کار صندوق اخذ رای الکترونیکی +فیلم
عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد
کشف یک میدان هیدروکربوری جدید
هاشمی: حق‌پخش تلویزیونی حق باشگاه‌هاست
مجری مشهور صداوسیما کفن‌پوش شد +فیلم
غرفه یمن در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد
باغ فتح آباد +عکس
عیادت خنده‌دار از استاد قرائتی +فیلم
انتخابات در ۸ حوزه الکترونیک برگزار می‌شود+فیلم
موتورسواری نوجوانان قانونی شد؟
خاطره جالب یکی از مدیران سابق بهشت زهرا +فیلم
باشگاه استقلال محکوم شد
تولید یک داروی مهم برای نخستین بار در کشور +جزئیات
پنتاگون هم توقف ارسال تسلیحات به تل‌آویو را تایید کرد
شعار «مرگ بر اسراییل» به زبان فارسی اسم رمز جهانی شد
بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت دعوت مردم در دومین دوره انتخابات مجلس
تحویل ۲۴۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر
۲۰۰ ماموریت جاسوسی بر فراز غزه توسط انگلیسی‌ها
کاهش صادرات گاز در سال گذشته
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top