تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/07/10 - 13:17
کد خبر: 246818

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

شرایط تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به دو هزار و ۲۰۰ ظرفیت خالی در دوره دکتری این دانشگاه شرایط تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا را تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ امیررضا شاهانی درباره تکمیل ظرفیت دوره دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند حداکثر تا ساعت 24 روز جمعه در مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کنند.

وی افزود: تا 16 مهر نتایج تکمیل ظرفیت را اعلام خواهیم کرد تا پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام اقدام کنند، اطلاعیه ثبت‌نام نیز فردا منتشر می‌شود.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ در دروه دکتری 2 هزار و 200 نفر ظرفیت خالی باقی مانده است و رشته‌هایی که ظرفیت آنها در دوره دکتری تکمیل شده است در بخش تکمیل ظرفیت وجود ندارند.

شاهانی بیان کرد: در جلسه‌ شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی که چهارشنبه گذشته برگزار شد، برای تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا به دانشگاه آزاد مجوز دادند و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه www.azmoon.org مراجعه کنند.

وی با اشاره به این‌که علاقمندان می‌توانند در دکتری 20 و کارشناسی ارشد 100 رشته محل را انتخاب کنند، گفت:‌ در دوره دکتری دو هزار و 200 نفر ظرفیت باقی مانده است و افرادی می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند که در دور اول مصاحبه شرکت کرده باشند و افراد صرفا در استانی که مصاحبه شده‌اند می‌‌توانند انتخاب رشته کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در دوره کارشناسی ارشد ظرفیت خالی بیشتر است. همچنین تکمیل ظرفیت برای 7 رشته پزشکی، داندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی، پرستاری، هوشبری و تغذیه وجود دارد که در حال بررسی ظرفیت خالی مانده هستیم و پس از آن با هماهنگی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد نسبت به اعلام تکمیل ظرفیت این رشته‌ها در هفته آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

شاهانی بیان کرد: سیاست فعلی دانشگاه آزاد ارتقای کیفیت است و در پذیرش دانشجو و ظرفیت آن را لحاظ کردیم به‌گونه‌ای که ظرفیت دوره دکتری را در سال 96 نسبت به سال 95 به یک چهارم رساندیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش
آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
آخرین جزئیات از تولید فیلم سلمان فارسی
جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر فوتبال با مترو
۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی
سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران
بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (روش‌های رایگان و زود بازده)
لیست فیلم‌هایی که کاش حافظه‌ام پاک میشد تا دوباره میدیدم!
اسکای دایوینگ، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در دبی
راهنمای خرید لوازم اورجینال مزدا
شناسایی پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت +فیلم
دانشجویان دانشگاه منچستر انگلیس به پا خاستند +فیلم
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی
خبرنگار CNN در نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه +فیلم
واکنش باشگاه سپاهان به شکایت پرسپولیس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top