تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/08/22 - 18:12
کد خبر: 250092

ملاقات نمایندگان با وزیر آموزش و پرورش

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از ملاقات ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش خبرداد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سید محمد شفیعی مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در خصوص تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: جلسات کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با همکاری وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در این جلسات به تناسب موضوع مسئولین مربوطه، وزراء و معاونین ذی ربط با دعوت کتبی حضور پیدا می‌کنند و نتایج مربوط به این موضوع پس از جمع بندی نهایی توسط کمیسیون مربوطه، جهت قرائت در صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

شفیعی به چگونگی تعامل وزیر آموزش و پرورش با مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بنا به درخواست نمایندگان مجلس، دیدارهای منظم هفتگی با وزیر آموزش و پرورش صورت می‌گیرد و این ملاقات‌ها در جهت حل مشکلات آموزش و پرورش در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تا کنون، 100 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش ملاقات داشته‌اند، افزود: وزیر آموزش و پرورش از بدو ورود در کابینه دوازدهم، هر هفته در مجلس حضور داشته و به درخواست‌ نمایندگان رسیدگی می‌کند.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به بازگشت «طرح تعیین تکلیف معلمان حق التدریس، مربیان پیش‌دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی»، به کمیته آموزش کمیسیون تحقیقات مجلس جهت بررسی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت و ظرافت کار تعلیم و تربیت، موضوع جذب و استخدام در آموزش و پرورش باید با حساسیت و دقت انجام شود و در این خصوص با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان حوزه تخصصی در وزارتخانه، سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر مراجع ذی ربط در دولت همکاری نزدیکی داریم. 

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات کارشناسی، «طرح تعیین تکلیف معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» جهت تعیین تکلیف نهایی از طریق کمیسیون به صحن علنی ارسال خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top