تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/09/20 - 15:15
کد خبر: 252444

21 آذر؛ برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاه آزاد

سرپرست مدیریت قرآن و عترت دانشگاه آزاد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی این دانشگاه در روز سه شنبه 21 آذر ماه در بیش از 400 واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش  «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رستمی سرپرست مدیریت قرآن و عترت دانشگاه آزاد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی این دانشگاه در روز سه شنبه 21 آذر ماه در بیش از 400 واحد دانشگاهی خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: بیست و سومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 10 صبح روز سه شنبه 21 آذر به طور همزمان در تمام واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با مشارکت بیش از 100 هزار نفر از دانشجویان و اعضای هیئت علمی در 13 رشته مربوط به مفاهیم قرآن و سیره عملی عترت برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات در رشته های تفسیر قرآن کریم، زندگانی چهارده معصوم (علیه السلام)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر (صلی الله علیه و آله)، ترجمه قرآن کریم( فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام این دوره از مسابقات دهم مهرماه در واحد های دانشگاهی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی کانونهای قرآن و عترت با همکاری سایر بخشهای دانشگاه انجام شده و براساس آخرین گزارش ارسالی از استانها و واحد های دانشگاهی استقبال خوبی از این مسابقات شده است.ایجاد انگیزه، تشویق و ترغیب دانشجویان از جمله عواملی است که در جذب آنان نقش عمده ای داشته است.
اختتامیه ششمین دوره مسابقات کارکنان دانشگاه را نیز دی ماه برگزار می شود

رستمی با بیان اینکه براساس سهمیه بندی شورای هماهنگی فعالیت ها قرآنی دانشگاه ها سه نفر اول هر رشته به جشنواره ملی دانشجویان معرفی خواهند شد، گفت: نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست و سومین دوره مسابقات در 21 دی ماه اعلام می شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آئین نامه جامع قرآن و عترت در واحد جامع و بسیار بزرگ به پنج نفر اول و در دیگر واحد ها به سه نفر اول علاوه بر امتیازات عمومی هدایایی اهدا خواهد شد.

مدیر فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ضمن قدردانی و تشکر از تمام دست اندرکاران و مسئولان برگزاری مسابقات، افزود: همکاران و مسئولان برگزاری مسابقات باید نظم و انضباط کاری را سرلوحه کار فرهنگی و قرآنی قرار دهند تا این دوره از مسابقات به خوبی و شایستگی برگزار شود.

رستمی خاطر نشان کرد: اداره کل فعالیت های قرآن و عترت مرحله نهایی و اختتامیه ششمین دوره مسابقات کارکنان دانشگاه آزاد را نیز دی ماه به میزبانی استان هرمزگان واحد بندر عباس برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اختتامیه بیست و دومین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و فرهنگی در بهمن ماه سال جاری، گفت: این جشنواره از اردیبهشت ماه سال جاری کار خود را آغاز کرده در این جشنواره بالغ بر 5000 اثر در 48 رشته به دبیرخانه رسیده است که پس از داوری صورت گرفته نفرات برتر به زودی اعلام خواهند شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
جزئیات لحظه پیدا شدن یسنا توسط امدادگر کایت سوار هلال احمر +فیلم
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top