تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/09/30 - 14:21
کد خبر: 253347

در دانشگاه ولایت ایرانشهر مطرح شد؛

جلیلی: دانشجویان نگذارند انقلاب از مسیر خود خارج شود

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: شما دانشجویان باید به مسائل خاص کشور توجه مهم داشته باشید تا بتوانید آینده کشور را درست رقم بزنید و کمک کنید تا انقلاب از مسیر اصلی خود خارج نشود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در نشست صمیمانه با دانشجویان دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: برای پیشرفت و آبادانی انقلاب و کشور همواره در طی چهل سال اخیر با مزاحمت های مختلفی روبرو شدیم و هرگز در این مسیر بدون مشکل نبودیم و دشمنان سعی کردند با ایجاد اختلال و مشکلات فراوان سد راه ما شوند اما موفق نشدند.

وی با اشاره به سند استراتژیک امنیت ملی آمریکا ابراز داشت: یکی از اقدامات اخیر کشور آمریکا ارائه سند استراتژیک امنیت ملی آنها است که از زمان اوباما بود و ترامپ هم آن را عنوان و به صراحت اعلام کرد که ما رهبر جهان هستیم و آن چیزی که آمریکا می‌گوید باید شنیده شود اما باید به او گفت چه کسی به شما چنین اجازه و اختیاری داده است.

جلیلی به بیان وظایف جریان انقلابی پرداخت و افزود: برای ایفای یک نقش مهم و موثر در جریان انقلابی نیازی به امکانات و تجهیزات فراوان نیست و نباید بگوییم در یک شهر دور افتاده هستیم، اگر کسی بخواهد می تواند نقش شایسته فعال خود را شناسایی و پیدا کند.

وی اضافه کرد: اگر در جایی از نظام می بینیم یک کار خوب و مثبت انجام می شود باید کمک کنیم تا آن کار تقویت و گسترش پیدا کند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی به ایام تبعید رهبر انقلاب در ایرانشهر اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری وقتی در ایرانشهر بودند از تمام توان و ظرفیت ها برای کمک به مردم استفاده کردند و یک جریان فعال را شکل داد و حتی با خواندن یک خطبه برای مردم در مسجد با ایجاد وحدت شیعه و سنی توان خود را به کار گرفتند و این یک کار فعال انقلابی است.

جلیلی در تشریح انقلابی بودن تصریح کرد: نقش فعال انقلابی یعنی با شناسایی موانع و مشکلاتی که در شهر و جامعه وجود دارد باید نسبت به آن احساس وظیفه داشته و راه حلی برای برطرف کردن آنها پیدا کرد تا نشاط و پویایی در جریان باشد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی بیان داشت: شما به عنوان یک دانشجو وظیفه دارید مسائل کشور را در حد توان خودتان سایه به سایه دنبال کنید و نسبت به آن چیز که در کشور رخ می دهد بی تفاوت نباشید؛ اگر اتفاق مهمی و کار مثبتی انجام داده می شود باید آن را تقدیر کرد و نباید به خاطر جناح خاصی کسی را تخریب کنید.

وی اضافه کرد: اگر کسی خطا کرد به او بگویید تا خطایش را اصلاح کند؛ برخی مسائل نیز فراموش می شود که لازم است آن را در جامعه به مسئولین یادآوری کنید تا در مسیر درست قرار بگیرد.

وی توصیه کرد: شما دانشجویان باید به مسائل خاص کشور توجه مهم داشته باشید تا بتوانید آینده کشور را درست رقم بزنید و کمک کنید تا انقلاب از مسیر اصلی خود خارج نشود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
وزارت بهداشت از مدیران خود خبر دارد؟/ چرا مسئولی برای اتفاقات یک مهمانی غیرقانونی پیام تسلیت صادر می‌کند؟
چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش
آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
آخرین جزئیات از تولید فیلم سلمان فارسی
جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر فوتبال با مترو
۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی
سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران
بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (روش‌های رایگان و زود بازده)
لیست فیلم‌هایی که کاش حافظه‌ام پاک میشد تا دوباره میدیدم!
اسکای دایوینگ، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در دبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top