تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/11/11 - 02:56
کد خبر: 257570

جلیلی: امروز خطر جنگ زرد بیشتر احساس می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند؛ جنگ نرم است؛ مراقب باشید که با جنگ نرم امروز بازار مسگرها راه نیفتد که هیاهو و صدای واقعی شنیده نشود که آن‌وقت نمی‌توان حرف حق و صدای واقعی را بیان کرد.

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سعید جلیلی شب گذشته در نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی شهرستان اسلامشهر که در سالن جلسات اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز جوانان این مرزوبوم با حرکت‌های انقلابی که در منطقه کرده‌اند، نشان داده‌اند که هنوز ایجاد نشاط و امید انقلابی در جامعه به بن‌بست نرسیده است و ادامه دارد.

وی افزود: اعتماد به جوانان و توجه به تفکر انقلابی، کشور را از بحران نجات خواهد داد و موج امید را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند؛ جنگ نرم است؛ مراقب باشید که با جنگ نرم امروز بازار مسگرها راه نیفتد که هیاهو و صدای واقعی شنیده نشود که آن‌وقت نمی‌توان حرف حق و صدای واقعی را بیان کرد.

جلیلی تأکید کرد: زمانی که حرف حق و درست در میان صداهای کاذب گم شد، یقین بدانید که اگر در جامعه و فضاهای سیاسی، اجتماعی، رسانه‌ای و ... مسأله‌ای کم‌اهمیت، دارای ارزش و اهمیت خاصی شد، حتماً یک موضوع مهمی در آن گم‌ شده است و باید خیلی به مسائل توجه داشت.

وی با اشاره به وجود فضای زرد در جامعه تصریح کرد: در فضای زرد، انفجاری از اطلاعات بی‌ارزش از موضوعات مختلف القا می‌شود تا مسائل اصلی و کلیدی دیده و شنیده نشود؛ امروز یکی از موضوعاتی که خطرش بسیار احساس می‌شود، جنگ زرد است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در جنگ زرد هر روز یک جنجال در مورد یک موضوع تازه و بی‌اهمیت در جامعه بیان و شایع می‌شود تا اذهان عمومی از یک موضوع مهم و اساسی غافل شود.

جلیلی تأکید کرد: امروز به دلیل وجود فضای رسانه‌ای زرد و جنبش زرد، صدای واقعی جامعه به گوش نمی‌رسد و کارهای اساسی که در کشور به دست فرزندان این مرزوبوم در زمینه‌های مختلف انجام می‌گیرد، متأسفانه هیچ پژواکی ندارد.

وی با اشاره به اقدامات جهادی انجام‌ شده در اسلامشهر بیان کرد: چرا وقتی جوانان بسیجی و جهادگر اسلامشهری در همین منطقه 50 واحد مسکونی بدون هیچ چشم‌داشتی برای نیازمندان و محرومان در عرض کمتر از پنج ماه احداث می‌کنند، حاصل این اقدامات در رسانه بیان نمی‌شود؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این اقدام جوانان اسلامشهری نشان داد که با تفکر انقلابی و اقدامات جهادی می‌توان بر مسائل مختلف جامعه ازجمله مسکن و اشتغال غلبه کرد.

جلیلی خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی نمی‌گذارد تا در جامعه احساس یأس و ناامیدی ظهور کند؛ تفکر انقلابی و بسیجی در نقطه مقابل تفکر زرد در جامعه ایستاده است.

سعید جلیلی در سفر خود به شهرستان اسلامشهر ضمن بازدید از چند طرح تولیدی و اقتصادی ایجاد شده در قالب اقتصاد مقاومتی در سطح این شهرستان و بعد از نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و انقلابی این شهرستان، در یکی از مساجد اسلامشهر حاضر شد و با مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top