تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/11/23 - 02:23
کد خبر: 258660

دانشگاه هنر از لحاظ اعتبارات در مضیقه است

رییس دانشگاه هنر با اشاره به اینکه دانشگاه هنر از لحاظ اعتبارات در مضیقه است، گفت: این موضوع به تکلیف اصلی دانشگاه که آموزش فرهنگ و هنر است، لطمه وارد می‌کند و اگر نواقصی هم در فعالیت دانشگاه مشاهده می‌شود، از این بخش ناشی می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، غلامرضا اکرمی با اشاره به اینکه از نظر فرصتهای مطالعاتی محدودیتی برای اساتید در دانشگاه هنر وجود ندارد، اظهار کرد: اگر اساتید آمادگی داشته باشند، با آنها همکاری می‌کنیم که از این فرصت‌ها استفاده کنند و در همین سال جاری دو نفر از اساتید دانشگاه هنر برای استفاده از فرصت‌های مطالعاتی به خارج از کشور اعزام شدند.

رییس دانشگاه هنر در ادامه با بیان اینکه برای اعضای هیات علمی نیز آزادی‌های بسیار مناسبی در جهت فعالیت‌های حرفه‌ای آنان ایجاد شده است، افزود: مسیرهای ارتقا برای اساتید باز است و تعدادی از اساتید در سال گذشته ارتقاء پیدا کرده‌اند و همچنین شرایط بسیار مناسبی از جهت مراحل و پروسه جذب هیات علمی در چند سال اخیر ایجاد شده است. 

اکرمی در ادامه تاکید کرد: در زمینه پژوهش آزادی وجود دارد و اساتید می‌توانند در هر زمینه‌ای که تمایل داشته باشند، توان پژوهشی خود را به کارگیرند و فضای کار پژوهشی در این دانشگاه باز است.

وی بیان کرد: اساتید دانشگاه هنر برای فعالیت‌های پژوهشی خود چه در داخل دانشگاه و چه پژوهش‌های کاربردی خارج از دانشگاه کاملا آزاد هستند و همکاری و پشتیبانی لازم از طرف دانشگاه در همه حوزه‌ها با آنان از سوی دانشگاه انجام می‌شود.

اکرمی با تاکید بر اینکه دولتمردان باید به فضای فرهنگی و هنری که زیرساخت مسائل فرهنگی است، توجه بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: اگرچه سال 96 بودجه دانشگاه هنر کامل تخصیص داده شده، اما این بودجه بسیار کم بوده و کم‌تر کردن آن غیرممکن است.

رییس دانشگاه هنر با اشاره به میزان بودجه دانشگاه تاکید کرد: اگرچه بودجه دانشگاه حدود 35 میلیارد تومان است و کاملا نیز اختصاص داده شده است، اما همین مقدار نیز برای تامین هزینه‌های دانشگاه کافی نیست و اگر همین مقدار بودجه نیز کاهش یابد، نفس دانشگاه قطع خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top