تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/12/09 - 10:02
کد خبر: 260188

دانشجویی که نیامده شروع به فحاشی کرد؛

ابهامات بازگشت به تحصیل دانشجوی اخراجی وزارت بهداشت +عکس

ابهامات بازگشت به تحصیل دانشجوی اخراجی وزارت بهداشت +عکس

نقطه ابهام دیگر در پرونده ریگی، فعالیت وی به عنوان دبیر انجمن پیرو خط امام دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان بود که با وجود سه ترم مشروطی، غیر قانونی به حساب می‌آمد. برگزار نکردن انتخابات این تشکل در موعد مقرر نیز مزید بر علت ممنوعیت ادامه فعالیتش شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حاشیه‌های دانشجویی اخراجی دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان همچنان ادامه دارد؛ امین ا... ریگی که به علت مشروطی‌های بیش از حد مجاز از دانشگاه اخراج شده بود، پس از نزدیک به یک سال به طور عجیبی به دانشگاه بازگشت.

بازگشت ریگی به دانشگاه در حالی است که بسیاری از دانشجویان، این بازگشت را حاصل اعمال نفوذ وی در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت می‌دانند؛ چه اینکه ریگی در جشنواره اخیر نشریات دانشجویی این وزارتخانه علی رغم اخراج از دانشگاه اما در بین برگزیدگان قرار گرفت که با اعتراض و واکنش شدید دانشجویان مواجه شد.

حالا بعد از گذشت این حواشی و در حالی که اصطلاحا آب‌ها از آسیاب افتاده است اما این دانشجوی اخراجی با انتشار یک پست انیستاگرامی از بازگشتش به تحصیل در دانشگاه علوم‌پزشکی یزد خبر داده است.

سند اخراج ریگی از دانشگاه
حضور یک دانشجوی حاشیه‌دار اخراجی در جشنواره نشریات دانشجویی وزارت بهداشت +سند

نقطه ابهام دیگر در پرونده ریگی، فعالیت وی به عنوان دبیر انجمن پیرو خط امام دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان بود که با وجود سه ترم مشروطی، غیر قانونی به حساب می‌آمد. برگزار نکردن انتخابات این تشکل در موعد مقرر نیز مزید بر علت ممنوعیت ادامه فعالیتش شد.

حالا بعد از مدتی ریگی به طور نامعلومی به تحصیل بازگشته است و همه را مقصر می‌داند. وی علی اوسط هاشمی استاندار سابق سیستان و لوچستان را خائن و مسئولان دانشگاه سیستان و بلوچستان را فاسد و دروغگو خطاب می‌کند.

پست اینستاگرام ریگی

اما بازگشت به تحصیل ریگی در حالی رقم خورده است که به نظر می‌رسد وی نه تنها پشیمان نیست بلکه همچنان در حال توهین به مسئولین سابق این استان و دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

همه اینها در حالی بود که محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در مراسم اختتامیه جشنوراه نشریات مدعی شد، درباره حواشی به وجود آمد، طبق قانون عمل می‌کنیم.

سند برگزیده شدن ریگی در جشنواره نشریات

ماجرای برگزیده شدن ریگی در جشنواره نشریات دانشجویی وزارت بهداشت
 امین الله ریگی، به عنوان مدیر مسئول نشریه دانشجویی «باران» در جشنوراه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت در حالی در ردیف برگزیدگان قرار گرفته بود که به علت چهار نیمسال مشروطی از دانشگاه اخراج شده بود.

بررسی موشکافانه‌تر نشان می‌داد که وی اصلا به طور غیرقانونی در دانشگاه به عنوان دبیر انجمن پیرو خط اما فعالیت می‌کرد و عملا مدیرمسئولی وی بر نشریه مذکور نیز غیرقانونی بود.(متن کامل گزارش از را اینجـــا بخوانید.)

اما حالا ریگی به طور نامعلومی به تحصیل بازگشته است و از همان ابتدا شروع به ایجاد حاشیه و جنجال کرده است. باید منتشر ماند و دید که توضیح مسئولین وزارت بهداشت درباره نحوه بازگشت وی به تحصیل چیست؟ آیا ریگی روند معمولی را بازگشت به تحصیل طی کرده است یا نگاه ویژه‌ی مسئولین حوزه‌ی آموزشی و دانشجویی وزارتخانه به تشکل‌های همسویشان مثل انجمن پیرو خطر امام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، اهرم مناسبی برای بازگشت این دانشجوی اخراجی بوده است؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top