تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/12/14 - 13:52
کد خبر: 260558

واکنش یک فعال دانشجویی به سفر لودریان به تهران

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر گفت: روحانی نمی‌تواند با مزدوران کدخدا مقابل کدخدا بایستد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، غیرتمند دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر ضمن انتقاد از سفر وزیر امور خارجه فرانسه به کشورمان به مواضع خصمانه و مداخله جویان این کشور در امور داخلی کشورمان اشاره کرد و گفت: امروز شاهد پهن کردن فرش قرمز برای کسی هستیم که در آستانه سفرش به ایران، کشورمان را تهدید به تحریم کرد. سوال این است کدام انسان عاقلی برای فردی که امنیت خانه‌ی اورا تهدید میکند و اهالی خانه او را تحقیر میکند در باز میکند که حالا اقایان برایش فرش قرمز پهن کرده اند؟

وی با بیان اینکه مگر فرانسه به ما اجازه حتی سوال کردن درباره توان دفاعی خودش را می‌دهد که حالا وزیر خارجه آن چنین گستاخی وقیحانه‌ای می‌کند؟ افزود: سیاست‌های دولت به طرزی فاجعه بار است که اروپایی‌هایی با خود اندیشیده اند هر غلطی دلشان بخواهد میتوانند بکنند و همیشه فرش قرمز ما نیز برایشان پهن است! با این وجود سوال این است که آیا این بود عزت ملی که اقای رییس جمهور قول ان را داده بود؟!

دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر گفت: به نظر من سخنان اقای روحانی راجع به کم عقلی منتقدانش، شوخی بی مزه‌ای بیش نیست، زیرا کسی که منتقدان امام زمان (عج) را به رسمیت می‌شناسد چگونه می‌تواند منتقدان خود را کم عقل بداند؟! مگر اینکه یا خود را از امام زمان بالاتر بداند و یا به واسطه‌ی چنین سخنانی قصد منحرف کردن افکار عمومی جامعه از ذلتی که کشور متحمل ان شده است را داشته باشد؟!

غیرتمند بیان کرد: امروز صحبت از مذاکرات موشکی و fatf وتحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. به دولت هشدار میدهیم تا کشور را به تاراج ندهد و از برجام بی فرجامش درس بگیرد.

وی با اشاره به اینکه فرانسوی‌ها همان کسانی هستند که در جنگ تحمیلی بدون حساب به صدام کمک میکردند، خون الوده به ایران فرستادند، از منافقین جنایتکار حمایت میکنند و سالانه میلیارد‌ها دلار به عربستان سعودی اسلحه می‌فروشند، افزود: این‌ها همان‌هایی هستند که کاریکاتور پیامبر (ص) را در دست گرفتند و به ان خندیدند!

دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیر کبیر با طرح این سوال که آیا اقای روحانی با این مزدوران کدخدا میخواهد جلوی کد خدا بایستد؟ گفت: روحانی نباید اجازه ورود وزیر خارجه فرانسه را قبل از عذرخواهی کردنش به ایران می‌داد.

غیرتمند افزود: توصیه ما به اقای روحانی این است که در دوسال باقی مانده از ریاست خود هزینه‌هایی که به کشور متحمل کرده است را بیشتر نکند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top