تاریخ انتشار: شنبه 1397/05/27 - 00:08
کد خبر: 278232

مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد؛

تسهیلات ویژه برای دانشجویان صنعتی کرمانشاه در سال تحصیلی جدید

مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: با همکاری اداره فناوری اطلاعات دانشگاه و بانک تجارت در حال طراحی و صدور کیف پول الکترونیکی به منظور خدمت رسانی بیشتر به دانشجویان هستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، الوندمنش، مدیر امور دانشجویی دانشگاه با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات پیش رو حوزه معاونت دانشجویی در سال تحصیلی جدید، بیان داشت: معاونت دانشجویی همواره به عنوان خدمتگزار دانشجویان دانشگاه بر این باور است که نیروی پرورش یافته دانشگاه باید فردی متدین، متعهد، متفکر، خلاق با قدرت تجزیه و تحلیل مسائل محیطی با تفکری انتقادی و احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت خود و دیگران باشد. این معاونت فعالیت خود را با تکیه بر اصولی مانند قانون گرایی، مشارکت جویی، پاسخگویی، ارتقای کیفیت، عدالت در توزیع امکانات، شفافیت در تصمیم گیری و اقدامات و... انجام می دهد.

الوندمنش ادامه داد: در راستای اهداف بلند مدت و برنامه های راهبردی حوزه معاونت دانشجویی، به لطف خداوند متعال و حمایت ریاست دانشگاه و هیأت رئیسه، اقدامات مناسبی در حال پیگیری است که برخی از آنان در ابتدای سال تحصیلی و برخی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه ضمن اشاره به اهمیت افزایش میزان رضایتمندی دانشجویان از خدمات و فعالیت‌های مرتبط با حوزه معاونت دانشجویی، گفت: در راستای برخورداری از امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری روزآمد، اقدامات لازم جهت تهیه و راه اندازی سامانه سماد (سامانه مدیریت امور دانشجویی) انجام گردیده است که امورات مربوط به تغذیه، تریا، اسکان و تردد خوابگاه، کار دانشجویی، ارائه درخواست وام­های دانشجویی و بارگذاری مدارک مورد نیاز به‌صورت غیرحضوری از جمله قابلیت های این سامانه می باشد.

وی با توجه به اهمیت فعالیت های مدیر تربیت بدنی دانشگاه در سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: در راستای جذب اعتبارات و بهبود برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره تربیت بدنی خوشبختانه با تلاش های مدیر تربیت بدنی دانشگاه در سال تحصیلی جدید طرح احداث سالن ورزشی سرپوشیده و احداث زمین روباز از جمله زمین فوتسال چمن مصنوعی، بسکتبال، والیبال و والیبال ساحلی در دست اجرا می باشد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه همچنین اضافه کرد: با توجه به محدودیت برنامه پنجم توسعه کشور که در آن ساخت خوابگاه ممنوع بود و آسیب هایی که در این زمینه متوجه دانشگاه ها و شهرها شد، خوشبختانه در برنامه ششم احداث خوابگاه دیده شده که بایستی با دریافت تسهیلات توسط بخش خصوصی یا دانشگاه انجام گردد که طرح توجیهی دانشگاه به صندوق رفاه دانشجویان ارسال گردیده است و منتظر تصویب آن در هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم هستیم.

الوندمنش از بهبود و ارتقای کیفیت غذا و نظارت بیشتر بر پیمانکار در سال تحصیلی جدید خبر داد و یادآور شد: در این راستا پیشنهاد تجهیز آشپزخانه صنعتی دانشگاه به صندوق رفاه وزارت علوم ارائه شده است که در صورت تصویب به صورت مشارکتی با این افراد محل پخت غذا در دانشگاه تجهیز و راه اندازی خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت نظارت بر مسائل بهداشتی در مراحل پخت غذا، خوابگاه ها، سالن­های ورزشی و سایر اماکنی که دانشگاه به نوعی از آن‌ها استفاده می­ کند و همچنین تقویت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، نسبت به جذب کارشناس بهداشت اقدام خواهد شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه در خاتمه از طراحی و صدور کیف پول الکترونیکی به منظور خدمت رسانی بیشتر به دانشجویان سخن گفت و تصریح کرد: با همکاری اداره فناوری اطلاعات دانشگاه و بانک تجارت در حال طراحی و صدور کیف پول الکترونیکی به منظور خدمت رسانی بیشتر به دانشجویان هستیم. این کارت علاوه بر کارت شناسایی قابلیت انجام تراکنش های مالی و بانکی را دارا می باشد و همچنین دانشجویان می توانند از خدمات این کیف پول در امور تغذیه، کتابخانه، تردد خوابگاه، استخر و ... در سطح دانشگاه و استفاده در سامانه های حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس های تندرو و در شهرهای مانند تهران، مشهد و ... که دارای زیرساخت های لازم هستند، استفاده کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
اعتراف رسانه اپوزیسیون به توان موشکی ایران
کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه تخلف است
اینتر برای بیستمین‌ بار قهرمان سری‌ آ شد
زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد! +فیلم
فیلم گل سردار آزمون به بولونیا +فیلم
۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حمایت از غزه +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top