تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/04/10 - 10:20
کد خبر: 317834

راهنمای سفر با ۳ تور ساحلی که حالتان را خوش می‌کند!

البته کارشناس‌های آژانس کار شما را ساده کرده‌اند و شما را راهنمایی می‌کنند که با فراهم آوردن مدارک به سادگی و با خیال راحت سفر کنید. هیچ نگران نباشید بعد از طی شدن مراحل اداری ویزای بالی را دریافت می‌کند و مسافر بهشت آسیا می‌شوید.

خبرنامه دانشجویان ایران: در تعطیلات تابستان، سفرهای ساحلی را از دست ندهید و حتما در یکی از برنامه‌ریزی‌هایتان همراهی با تورهای ساحلی را بگنجانید. کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر تلاش کردند بهترین پیشنهادها را در این مورد برای شما در پکیج‌های مناسب تابستان کنار هم گذاشته‌اند که امسال خاطره‌ی خوشی را برای خانواده‌تان رقم بزنید.

تور بالی؛ خوشگذرانی در بهشت آسیا

راهنمای سفر با ۳ تور ساحلی که حالتان را خوش می‌کند!

تور بالی اگر اولین انتخاب شما باشد، یعنی به سادگی و با چند برنامه‌ریزی ساده خود و خانواده‌تان را میهمان بهشت کرده‌اید. هیجان‌انگیزترین سفری که تا امروز رفته‌اید را در این تور تجربه می‌کنید. جزیره‌ای رویایی که همه‌ تصاویر خیالی شما را واقعی می‌کند. بهشت گشت‌وگذار و تفریح در دنیا، آنقدر سرسبز و زیباست که شما از هر نقطه‌ای در این جزیره که اقامت دارید می‌توانید غرق در زیبایی‌های آن شوید. شک نکنید؛ ساحل‌های شن‌های سفید که به ارغوانی دریا منتهی می‌شود به تنهایی دل شما را می‌برد.

حتما می‌دانید که در این بهشت روی زمین ، هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی بی‌نهایت زیبا و مجهز پیش‌بینی شده‌اند که

برای شما رویاهایتان را می‌سازند. هتل‌هایی با ساحل‌ای اختصاصی، سرآشپز و ماساژور ویژه که به‌طور ۲۴ ساعته همه‌ی خواسته‌های شما را انجام می‌دهند. کافی است نگاهی به فهرست تورهای آژانس مقتدر سیر بیاندازید تا با این شگفتی‌های دنیای سفر آشنا شوید.

تابستان فصل سفر به این جزیره‌ی الوکس و دیدنی دنیا است. این فرصت را از دست ندهید و برای اینکه بتوانید بی‌نظیرترین تفریح‌ها و ماجراجویی‌های دریایی و ساحلی را تجربه کنید همین امروز با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید. چرا که حتما به خوبی می‌دانید برای ورود به این کشور باید ویزای ورود به بالی را دریافت کنید.

البته کارشناس‌های آژانس کار شما را ساده کرده‌اند و شما را راهنمایی می‌کنند که با فراهم آوردن مدارک به سادگی و با خیال راحت سفر کنید. هیچ نگران نباشید بعد از طی شدن مراحل اداری ویزای بالی را دریافت می‌کند و مسافر بهشت آسیا می‌شوید.

تور آنتالیا؛ سفری ساده به لوکس‌ترین ساحل ترکیه

راهنمای سفر با ۳ تور ساحلی که حالتان را خوش می‌کند!

تور آنتالیا ساده‌ترین و در دسترس‌ترین تورهای ساحلی تابستان است که تقریبا همه‌ی ایرانی‌ها حداقل یک‌بار برای رفتن به این شهر بی‌نظیر و جذاب برنامه‌ریزی کرده‌اند. شما بدون  ویزا و با هزینه‌ای مناسب می‌توانید بهترین اقامت را در ساحلی گرم و آفتابی داشته باشید و تابستانی خوش برای خانواده‌تان بسازید.

هتل‌های مجهز و لوکس آنتالیا برای خانواده‌ها طراحی شده تا هر آنچه نیاز یک خانواده است از محل بازی کودکان تا استخرهای بزرگ تابستانی در آن در دسترس باشد.

بهتر است این را بدانید که هتل‌ها در تورهای آژانس مقتدر سیر تابان با پکیج غذایی ۲۴ ساعته ارایه می‌شوند و معمولا یک هفته‌ای خوش را برای شما برنامه‌ریزی می‌کنند. شما می توانید از کمک کارشناس‌های آژانس استفاده کنید و با بهترین خط‌هوایی به این سفر بروید و مسافر پروازهای ترک اطلس جت و سان اکسپرس و یا پرواز ایران ایر شوید و با خیال راحت با  ترنسفر رایگان فرودگاهی به هتل محل اقامت خود برسید.

رسیدن به این تور فقط یک برنامه‌ریزی ساده می‌خواهد؛ چمدان‌هایتان را ببندید و با در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر راهی آنتالیا شوید.

تابستان در آنتالیا خیلی احساس نمی‌شود، شما در همه‌ی ساعت‌های روز می‌توانید از استخرهای بزرگ و مجهز هتل‌ها استفاده کنید و یا در طول روز در ساحل آرام و نقره‌ای شهر آفتاب بگیرید و اتفاقا از نوشیدنی‌های خنک کافه‌های ساحلی و یا خوراک‌های دریایی آنها بنوشید، بخورید و لذت ببرید.

فراموش نکنید در تمام این تورها راهنمای فارسی زبان شما را همراهی می‌کند و علاوه بر نشان دادن نقاط و دیدنی‌های تاریخی، شما را با فرهنگ و آداب رسوم اهالی شهر هم آشنا می‌کند.

تور ارمنستان؛ هم‌نشینی با موسیقی و آواز در کنار دریاچه‌ی سوان

راهنمای سفر با ۳ تور ساحلی که حالتان را خوش می‌کند!

ارمنستان هم یکی دیگر از نقاط ساده و زیبا برای سفر تابستانی است. با هزینه‌ای مناسب میهمان یکی از همسایه‌های ایران می‌شوید که از نزدیک مردم خون گرم و مهربان ارمنی را می‌بینید و از همراهی آنها با خودتان در شادی‌ها و خوشحالی‌هایتان لذت می‌برید.

شهر تماشایی ایروان میزبان شماست و آنقدر در این شهر صدای موسیقی و رقص و آواز می‌شنوید که ساعت‌هایتان را فراموش می‌کنید.  رستوران‌ها و کافه‌های متنوع این شهر بهترین غذاهای ارمنی را می‌پزند و آنقدر میزهای زیبا و خوش‌رنگی برایتان می‌چینند که شما دلتان برای مزه‌های خوب کباب‌های و غذاهای محلی و خنکی نوشیدنی‌های آنها تنگ می‌شود.

همین الان می‌توانید با در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر برای اولین تعطیلات پیش‌رو برنامه‌ریزی کنید. البته بهتر است از راهنمایی کارشناس‌های آزانس مقتدر سیر استفاده و تورتان را با یکی از هتل‌های چهار و یا پنج ستاره رزرو کنید.

به هر حال تجهیزات و تفاوت استانداردهای هتل‌داری در این کشور، معمولا مسافران را به سوی هتل‌های لوکس و مجهز چهار و پنج ستاره می‌برد.

تابستان فصل بسیار مناسبی است برای سفر به ایروان. هوا مطبوع است و آفتاب دل‌انگیز در میانه‌ی آسمان حالتان را خوش می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم از تورهای یک‌روزه‌ی دریاچه‌ی سوان استفاده کنید و در ساحل زیبا و آرام این دریاچه هم آفتاب بگیرید و هم به کافه‌های خوب و دلچسب ارمنی بروید و در گرمای تابستان نوشیدنی‌های خنک محلی سفارش دهید و از تعطیلاتتان استفاده کنید.

تورهای ارمنستان از حدود ۳ شب برنامه‌ریزی شده و معمولا پروازهای آن  با هواپیمایی ماهان برگزار می‌شود و شما با خیال راحت به ایروان می‌رسید و از آنجا هم با ترنسفر رایگان راهی هتل‌تان می‌شوید. چمدان‌هایتان را ببندید و همین الان از وب‌سایت مقتدر سیر اولین و بهترین تور ارمنستان را رزرو کنید.

 

منبع : ویرلن

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top