تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/04/31 - 12:47
کد خبر: 320907

مجلس باید دانشگاه‌ها را از پرداخت مالیات معاف کند

معاون مالی اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید معاف از مالیات باشند، گفت: مبلغ قابل توجهی از بودجه دانشگاه‌ها صرف بازسازی ساختمان‌های آموزشی و پرداخت قبوض می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، غلامرضا زمانی معاون مالی و اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جلسه توسعه آموزش‌های مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: چرا باید آموزش و پرورش از پرداخت مالیات در ساخت و ساز‌های خود توسط مجلس معاف شود، اما دانشگاه همچنان با بودجه کم خود، مبالغ زیادی را صرف اینگونه هزینه‌ها کند.

زمانی افزود: کارگاه‌های زیادی در سراسر کشور داریم که برای استفاده دانشجویان از این محیط‌های کارگاهی و تجهیز آنها باید مجلس و دولت بودجه لازم را اختصاص دهند در واقع اگر کمک به دانشگاه نشود فعالیت دانشگاه فقط یک شوخی است.

معاون مالی اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: بودجه محوطه سازی امور زیر بنایی این دانشگاه در قالب مدیریت سبز بسیار کم است به طوری که یک مبلغ ۱۰۰ میلیونی و یک مبلغ ۲۰۰ میلیونی از وزارت علوم پرداخت شده است، اما چون براساس اوراق تحویل داده اند به معنای واقعی ۲۰۰ میلیون نیز به ۱۰۰ میلیون کاهش پیدا کرده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top