تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/05/15 - 03:36
کد خبر: 322947

۱۱ پایگاه انتخاب رشته آموزش‌وپرورش در خراسان شمالی

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از برپایی ۱۱ پایگاه انتخاب رشته آموزش‌وپرورش در سراسر استان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی محمد اکرامی فر در خصوص راه‌اندازی پایگاه‌های انتخاب رشته در سطح خراسان شمالی اظهار کرد: مشاوره علمی و صحیح و مطابق باعلاقه و استعداد دانش آموزان امری مهم و حیاتی است و  نقش مهمی در تعیین سرنوشت دانش آموزان دارد .

وی با اشاره با افتتاح ۱۱ پایگاه انتخاب رشته به‌محض اعلام نتایج اولیه کنکور در کلیه شهرستان‌های استان افزود: هدف از برپایی این پایگاه‌ها کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته صحیح و علمی توسط مشاورین دوره‌دیده و دارای صلاحیت، رفع دغدغه خانواده‌ها  و مکانی مطمئن  برای خانواده‌ها و دانش آموزان است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی تصریح کرد: هزینه مشاوره در این مراکز انتخاب رشته آموزش‌وپرورش نیز بسیار مناسب و به‌صرفه است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top