تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/06/11 - 22:22
کد خبر: 326557

دانشجویان عدالتخواه سیستان پیگیر دغدغه مردم شدند

دبیر جنبش عدالتخواه دانشگاه زابل گفت: موضوعات و فعالیت‌های بسیاری در سه ماهه اخیر به دست دانشجویان استان سیستان و بلوچستان انجام گرفته و مرتفع شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امین دلداده کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشگاه زابل در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص نشست اخیر دانشجویان با فرمانداران منطقه گفت: در دیدار دانشجویان با فرمانداران مناطق مختلف سیستان(پنج شهرستان سیستان و بلوچستان)، دغدغه فرمانداران و نیز ائمه جمعه منطقه شنیده شد و پس از آن پیگیری‌ها از سوی دانشجویان انجام شد.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشگاه زابل ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهمی که مطرح شد، موضوع عدم وجود درمانگاه‌ها و مکان‌های درمانی بهداشتی بود. یکی از این مراکز ۷ تا ۸ سال است که ساخته شده، اما به مرحله بهره‌برداری نرسیده و بهره‌برداری از آن هر سال به سال دیگر موکول می‌شود. دانشجویان این موضوع را پیگیری کرده و طی آن قرار شد تا در همین هفته به مرحله افتتاح برسد.

وی افزود: اهانت مرزبانی به برادران اهل سنت موضوع دیگری بود که توسط دانشجویان پیگیری شد. چه بسا اگر اینگونه بی احترامی‌ها ادامه پیدا کند افرادی مشابه عبدلمالک ریگی که به دلیل وجود عقده و تعصب دست به جنایت های فجیعی زد، رشد و متولد می شوند.

دلداده کمالی در خصوص پیگیری مجازات این مرزبان خاطی گفت: با پیگیری این موضوع توسط دانشجویان عدالتخواه دانشگاه زابل، مرزبان خاطی جریمه شد. در کل منطقه تنها کسانی که پیگیر این مسائل بود دانشجویان بودند که متاسفانه رسانه ای این اخبار را منتشر نکرد.

دبیر جنبش عدالتخواه دانشگاه زابل گفت: موضوعات و فعالیت‌های بسیاری در سه ماهه اخیر به دست دانشجویان انجام گرفته و مرتفع شده است. دانشجویان موضوع آب یکی از روستا‌ها را پیگیری کرده و به سرانجام رساندند. با توجه به مطالباتی که انجام شد در حال حاضر ۷ یا ۸ روستا به امکانات برق تجهیز شده‌اند. یک مرکز بهداشتی که در شهر زابل در بحث بهداشتی ضعیف بود و زباله‌های عفونی را در خیابان‌ها رها می‌کرد، که با پیگیری های دانشجویان از این پس این زباله‌ها در جای دیگری از بین می روند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top