تاریخ انتشار: جمعه 1398/08/17 - 23:08
کد خبر: 334188

اردوی دانشجویان دانشگاه ارومیه به مشهد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه ارومیه از برگزاری اردوی آموزشی-فرهنگی دانشجویی در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری هرساله اردوی آموزشی فرهنگی مشهد مقدس در دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: نحوه برگزاری این اردو به این گونه است که چند کتاب به دانشجویان معرفی می‌کنیم با خواندن این کتاب‌ها در مسابقه شرکت می‌کنند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه ارومیه بیان کرد: هر سال نسبت به شعار سال مقالات و کتاب‌هایی را معرفی می‌کنیم امسال هم در جهت بیانیه گام دوم کتاب‌ها معرفی شده است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه ارومیه با اشاره به زمان برگزاری آزمون تصریح کرد: این آزمون روز سه شنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۳ در دانشکده ادبیات، هنر و ساختمان کلاس‌های عمومی خواهد بود.

وی در ادامه گفت: برندگان این مسابقات به مدت ۵ روز در فاصله زمانی ۸ تا ۱۸ بهمن ماه به اردوی مشهد اعزام می شوند و در این اردو برنامه‌های معرفتی، اعتقادی و تفریحی برای دانشجویان برگزار می‌شود.

کیومرزی یادآور شد: همچنین امسال بیستمین اردوی فرهنگی در مشهد مقدس برای اساتید هم برگزار می‌شود که از اساتید دانشگاه دعوت می‌کنیم در این اردوی فرهنگی شرکت کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top