تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/08/27 - 13:46
کد خبر: 335260

اعلام فراخوان جذب هیئت‌علمی دانشگاه آزاد بزودی

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فراخوان جذب هیأت علمی سال ۹۸ در چند روزه آینده خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد، بیژن رنجبر با اشاره به جذب هیأت علمی توانمند در فراخوان ۹۷ و ۹۸ گفت: فراخوان ۹۷ که از سال گذشته آغاز شده بود، نهایی و اسامی افرادی که از بین متقاضیان و داوطلبان غربالگری شده بودند به هیأت‌های اجرایی جذب استان‌ها ارسال شدند.

وی افزود: هیأت‌های اجرایی استان‌ها نیز اسامی قبول شدگان علمی را اعلام کرده و در جلسه گذشته هیأت جذب مرکزی، قبول شدگان فراخوان ۹۷ نهایی شده و تا چند روز آینده اسامی آنها اعلام خواهد شد.

قائم رئیس دانشگاه و رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز فراخوان جذب هیأت علمی سال ۹۸ گفت: در سامانه مشکلاتی از سال‌های قبل وجود داشت که این مشکلات برطرف و مکاتبات با استان‌ها برای اخذ اعلام نیازها در رشته‌هایی که اعلام خواهند کرد، آغاز شده است. پس از اخذ اعلام نیازها بزودی سامانه برای ثبت نام داوطلبان در فراخوان جذب هیأت علمی ۹۸ فعال می‌شود.

دکتر رنجبر تأکید کرد: جذب اساتید جوان در فراخوان سال ۹۸ بر اساس آمایش رشته‌ای است که چند ماهه گذشته صورت گرفته و در سازمان مرکزی با توجه به نیاز واحدها و گروه ها اعلام شده است.

وی با اشاره به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب هیأت علمی توانمند تصریح کرد: سیاست دانشگاه در دوره مدیریتی جدید این است که به مدت ۵ سال، سالی هزار نفر عضو هیأت علمی جوان، کارآزموده، متدین و متخصص جذب شوند که قطعاً با توجه به مصاحبه های علمی و عمومی که در استان ها انجام می شود، ممکن است تعداد هزار نفر به صورت کامل جذب نشوند.

رنجبر افزود: هدف دانشگاه آزاد اسلامی جذب هزار هیأت علمی در هر سال است، اما افراد باید بتوانند در مصاحبه‌های علمی و عمومی موفق شوند، البته اگر افراد در مصاحبه‌های علمی و عمومی احراز صلاحیت نشوند، حق اعتراض برای آن‌ها محفوظ است. به عبارتی متقاضیانی که در مصاحبه‌های علمی تأیید نمی‌شوند این حق را دارند تا به هیأت های اجرایی جذب استان‌ها مراجعه کرده و اعتراض خود را اعلام کنند و هیأت‌های اجرایی نیز باید پاسخ معترضان را بدهند.

قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: معترضان به نتایج مصاحبه‌های علمی اگر از پاسخ هیأت‌های اجرایی استان قانع نشدند، می‌توانند اعتراض خود را به دفتر جذب و امور هیئت علمی سازمان مرکزی اعلام کنند، اما ابتدا باید به هیئت اجرایی جذب استان مراجعه و در مرحله بعد به سازمان مرکزی مجدداً شکایت خود را اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص تعیین تکلیف افرادی که در فراخوان‌های سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۵ شرکت کرده و حتی صلاحیت های علمی و عمومی آنها نیز تأیید شده بود، اما هنوز بلاتکلیف هستند، گفت: این تعداد نیز مورد بررسی قرار گرفتند و بزودی تعیین تکلیف نهایی آنها انجام خواهد شد.

رنجبر افزود: از استان های مختلف اسامی زیادی از تأیید شدگان ارسال شده که به دفتر گزینش مرکزی اعلام شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با بیان این که اسامی پذیرفته شدگان فراخوان سال ۹۷ تا چند روزه آینده اعلام خواهد شد، گفت: سعی‌بر این است که با فاصله کمی با اعلام اسامی فراخوان ۹۷، افرادی که در فراخوان های ۸۸ تا ۹۵ ثبت‌نام کرده و تعیین تکلیف شده‌اند نیز اعلام شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top