تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/11/20 - 10:45
کد خبر: 344991

ابلاغ شیوه‌نامه «ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی»

رئیس دانشگاه آزاد شیوه‌نامه «ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی» را به معاونان روسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی، روسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه ابلاغ کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد، محمد مهدی طهرانچی بخشنامه «شیوه‌نامه ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی» را به معاونان، روسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی، روسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

بازنگری این شیوه نامه، با عنایت به راهبرد سوم نظام پژوهش و فناوری «سند دانشگاه اسلامی» مبنی بر تقویت و ارتقای جایگاه پژوهش، تولید علم و فناوری و نهضت نرم‌افزاری و بسط روحیه پژوهشگری در دانشگاه در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و سیاست‌های کلان دانشگاه در حوزه امور پژوهشی صورت گرفته است.

این شیوه نامه با هدف تقویت و توانمندسازی فرآیندهای پژوهشی، فراهم آوردن شرایط مناسب برای پژوهشگران در حوزه‌های مختلف و ایجاد انگیزه بیشتر در پژوهشگران، اعضای هیئت علمی و نویسندگان مقالات علمی جهت انتشار بروندادهای پژوهشی در مجلات معتبر علمی در دستور کار پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه بازنگری شده است.

«شیوه‌نامه ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی» با اهداف ارتقای جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در نظام‌های رتبه‌بندی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، ایجاد انگیزه در تولیدات ارزشمند علمی و مسأله محور دانشگاه آزاد اسلامی همراه با حمایت از توسعه مجلات دانشگاه، تشویق محققان دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری‌های بین المللی و انتشار مقالات در مجلات معتبر، حمایت از دستاوردهای حاصل از اجرای راهبردها و برنامه‌های تحولی دانشگاه مانند برنامه‌های علمی و نظام پایش آزاد و استفاده بهینه از منابع مالی پژوهشی دانشگاه ابلاغ شده است.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: با توجه به اینکه حمایت از انتشار مقالات ارزشمند در مجلات معتبر علمی و موثر، در تولید علم و دارای امتیاز برای دانشگاه آزاد اسلامی از اولویت‌های راهبردی دانشگاه است، مسئولان دانشگاه باید در حوزه‌های مختلف اهتمام ویژه نسبت به اجرای صحیح، دقیق و به هنگام این شیوه‌نامه داشته باشند.

«شیوه‌نامه ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی» به تفصیل و با جزئیات، در اختیار واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته و شامل مواردی از جمله تعاریف، فرآیند و ضوابط بررسی مقاله‌ها و ارسال گزارش ها، میزان جایزه نقدی، جایزه مقاله‌های برتر و نکات تکمیلی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top