تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/12/07 - 15:44
کد خبر: 346933

چیزی به عید نمونده؛

معرفی ۵ وبسایت تخفیفی پوشاک مد روز

معرفی ۵ وبسایت تخفیفی پوشاک مد روز

در دیجی ‌استایل می‌توانید همه آنچه مرتبط با مد و پوشاک است؛ از انواع لباس، کیف و کفش تا محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و اکسسوری‌هایی مانند ساعت مچی و عینک آفتابی را با تخفیف ویژه در حراج ها، پیدا کنید و به سادگی یک ست کامل از جدیدترین‌ برندهای معتبر ایرانی و خارجی را بخرید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با فرا رسیدن سال نو یکی از مهمترین واجبات هر فرد تهیه پوشاک شیک و مقرون به صرفه است که بتواند با آن جذابیت خود را دو چندان کند، ما در این گزارش به معرفی ۵ وبسایت فروش ویژه پوشاک پرداخته ایم.
شما در این وبسایت ها میتوانید لباس های مردانه و زنانه خود را با بهترین برند ها و قیمت ها انتخاب کرده و به آسانی به صورت آنلاین سفارش دهید.

۱. دیجی استایل

دیجی‌استایل، پس از تجربه‌ی موفق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به صورت تخصصی پا به عرصه مد، پوشاک و سبک زندگی گذاشت تا همان تجربه‌ی شیرین، در قالبی نو تکرار شود. در دیجی ‌استایل می‌توانید همه آنچه مرتبط با مد و پوشاک است؛ از انواع لباس، کیف و کفش تا محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و اکسسوری‌هایی مانند ساعت مچی و عینک آفتابی را با تخفیف ویژه در حراج ها، پیدا کنید و به سادگی یک ست کامل از جدیدترین‌ برندهای معتبر ایرانی و خارجی را بخرید. تیم حرفه‌ای دیجی‌استایل همچون دیجی‌کالا تلاش می‌کند با ارائه‌ی محصولات و خدمات عالی، تجربه‌ای مطمئن از خرید اینترنتی با قیمت مناسب و ارزان را این بار در حوزه مد و لباس به وجود آورد.

 

۲. مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه با استفاده از تجربیات بیش از ۵۰ ساله گروه تجاری گلستان، تمامی آن چه را که برای یک سبک زندگی بهتر و سالم تر نیاز دارید به شما عرضه می کند. محصولات مدیسه، شامل پوشاک (زنانه، مردانه، بچه گانه، ورزشی، لباس زیر و...)، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی (پاک کننده، تقویت کننده، آرایش صورت، مو، ناخن و...)، عطر و ادکلن ، لوازم منزل و دکوراسیون (لوازم برقی، ظروف پذیرایی و آشپزخانه، کالای خواب و حمام و...)، لوازم الکترونیک (گوشی و قاب موبایل، ایرفون و ایرپاد، اسپیکر، پاوربانک و...)، کتاب، بازی و سرگرمی (برای گروه های سنی مختلف)، ملزومات حیوانات خانگی، و سوپرمارکت (کالاهای اساسی، نوشیدنی، لبنیات، میوه و سبزیجات ارگانیک، نان، شیرینیجات، مواد شوینده و...)، محصولاتی بااصالت، به روز و باکیفیت اند که همگی براساس نیازهای مشتریان مدیسه و در راستای ارتقاء سبک زندگی آن ها گلچین شده اند. مدیسه در کنار ارائه محصولاتی از برندهای معتبر خارجی، تلاش دارد با طراحان و تولیدکنندگان داخلی همکاری پویا و ماندگار داشته باشد و محصولات ایرانی را مطابق با سلیقه و معیار مخاطب ایرانی در اختیار وی قرار دهد. با اپلیکیشن مدیسه خرید خود را در سریع ترین زمان ممکن، هر جا که هستید، انجام دهید. با عضویت در خبرنامه مدیسه اولین کسی باشید که از جشنواره های تخفیفی روزانه باخبر می شوید. همچنین با خرید از مدیسه، کوپن تخفیف ماهانه دریافت کنید. هر زمان در صورت نارضایتی از کالای خریداری شده، تا 7روز کاری می توانید کالا را بدون هیچ هزینه ای عودت دهید و مبلغ پرداختی را به طور کامل دریافت کنید.

 

۳. بانی مد

فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را در زمینه پوشاک به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۳ بعنوان تنها فروشگاه آنلاین پوشاک جین وست آغاز نمود و با تلاشهای بی وقفه ضمن تنوع بخشیدن به انواع محصولات و همکاری با معتبرترین برندهای دنیا (جین وست، ساموئل و کوین، بالنو، جوتی جینز)، کیفیت اجناس خود را به میزان قابل توجهی افزایش داد که رضایت اکثریت مشتریان گرامی گواه بر این ادعاست و این رضایت پشتوانه استواری است که نیل به اهداف تدوین شده را در بلند مدت محقق می سازد.محصولات ارائه شده توسط بانی مد در بخش لباس زنانه شامل تاپ و تی شرت، شومیز و بلوز و دامن، لباس مجلسی، کت و کاپشن، پلیور و ژاکت، سویشرت، شلوار کتان، شلوارک، تونیک، مانتو، شلوار جین و در لباس مردانه شامل پیراهن، پلیور، تیشرت، سویشرت، کت و کاپشن، شلوار جین، شلوار کتان، شلوارک، لباس زیر و لباس دخترانه شامل تیشرت، کاپشن، شلوار، پلیور، کفش، پیراهن، لباس شنا،اکسسوری و در گروه لباس پسرانه شامل پیراهن، تیشرت، کاپشن، شلوار،لباس شنا، پلیور و در گروه اکسسوری کلاه، دستکش، شال گردن، صندل، جوراب، کفش، کیف، لباس زیر، چتر، ساعت، شال و روسری،طلا وجواهر، زیورآلات و در گروه زیبایی و سلامت شامل عطر و ادکلن،لوازم آرایشی می باشد.سالها حضور موفق در صنعت پوشاک ایران، بازاریابی مبتنی بر سلایق و فرهنگ پوشاک ایرانیان و همچنین استقبال چشمگیر و مداوم از محصولات و برندهای برتر ارائه شده در فروشگاه های این مجموعه این امکان را به شما می دهد تا اینک با صرف کمترین انرژی در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور محصولات و لباس های مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریدی مطمئن و آسان را از خانه یا محل کار خود تجربه کرده و اجناس مورد علاقه خود را در محل دلخواه خود در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

 

۴.سارابارا

فروشگاه اینترنتی «سارابارا» در اواخر سال ۱۳۹۶ با به‌کارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی فعالیت در زمینه تولید، پخش و خرده‌فروشی پوشاک تأسیس شد. محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده‌فروشی پوشاک به ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد.
در فروشگاه آنلاین سارابارا محصول مورد نظرتان را جست‌و‌جو، انتخاب و خرید کنید و در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا رایگان سفارش خود را دریافت نمایید.شما میتوانید با استفاده از مهلت سه روزه‌ی بازگشت کالا خرید خود را بررسی و در صورت عدم رضایت آن را عودت نمایید و هزینه پرداختی خود را به طور کامل دریافت نمایید.

 

۵. شیکسون

فروشگاه اینترنتی شیکسون اولین سایت تخصصی مد و خرید پوشاک آنلاین با تنوعی از لباس زنانه (مدل مانتو ، لباس مجلسی ، لباس دخترانه ، کیف و کفش ، شال و روسری، ساپورت، عینک ، ادکلن زنانه) و لباس مردانه ( تی شرت ، کفش ، شلوار ، عینک ، کیف ، پیراهن ، ادکلن مردانه) و حجم گسترده ای از زیورآلات ( انگشتر ، دستبند ، گردنبند ، گوشواره) در ایران است که جدیدترین کالاهای مد روز و منحصر به فرد را ارائه می دهد.امکان مشاهده و مقایسه محصولات از مزیتهای فروشگاه آنلاین شیکسون می باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
آمریکا: ایران در حال دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت است
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top