تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/01/19 - 12:09
کد خبر: 351330

بازدید مدیرعامل بنیاد علوی از کارگاه محصولات بهداشتی دانشجویان بسیجی

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: با توجه به نقش این سازمان در کادر سازی نیرو برای انقلاب، پشتبیانی از این سازمان را وظیفه خود می‌­دانم. ظرفیتی از نظام به صورت امانت در دست ماست و باید آن را به نحو احسن به کار بگیریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری فارس، محسن منصوری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بنیاد علوی با حضور در سازمان بسیج دانشجویی با اهم فعالیت‌ها و رویکردهای جدید این سازمان آشنا شد.

منصوری با یادآوری سابقه تشکلی خود گفت: معتقد به کار و تشکیلات دانشجویی هستم و دستاوردهای ما مربوط به آن زمان و کم­ کاری­ها نیز حاصل غفلت از آن زمان است. لذا با توجه به نقش این سازمان در کادر سازی نیرو برای انقلاب، پشتبیانی از این سازمان را وظیفه خود می‌­دانم. ظرفیتی از نظام به صورت امانت در دست ماست و باید آن را به نحو احسن به کار بگیریم.

وی گفت: بستر کادرسازی در بسیج دانشجویی امری نهادینه است و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حکم انتصاب ریاست محترم بنیاد مستضعفان، به کارگیری جوانان نخبه و مومن ضروری است، جوانانی که خود با سطح وسیعی از سایر جوانان متعهد و توانمند مرتبط هستند لذا ما باید از این بستر بهره برداری صحیح نمائیم.

مدیر عامل بنیاد علوی با اشاره به الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم گفت: اجرای این الگو مهم­ترین فرمان  ابلاغیه 12 بندی بنیاد از سوی معظم له است. با رویکرد سازمان بسیج دانشجویی، حل تمامی مسائل مناطق هدف یعنی فرمان رهبری محقق شده است.

منصوری تصریح کرد: ما برای خود شأن بهم‌رسانی قائل هستیم، مردم نیازمندی­هایی دارند و از طرفی نیروهای مؤمن نیز توانمندی­ و دغدغه­ هایی دارند لذا باید این فاصله­ ها را از بین برد.

در ادامه نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: از آنجایی که جنابعالی در فضای تشکلی دانشگاه رشد یافته ­اید حتما با روند کادرسازی و کار تشیکلاتی آشنایی عمیقی دارید. پیش از حضور در این سازمان طی چند ماه کلیه بیانات  مقام  معظم  رهبری را در زمینه دانشگاه، دانشجو، بسیج و ... بررسی شد که حاصل آن کادرسازی و نقش­ آفرینی تخصصی بوده است لذا وظیفه ما بسترسازی برای این جریان است.

وی گفت: با همین رویکرد، ادوار نیز در قالب مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده­ هایی دور هم گرد آمده­ اند و به صورت تخصصی با نگاه حل مسئله، به فعالیت می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با توجه به سوابق همکاری‌های گذشته دو مجموعه گفت: باید توجه داشت کادرسازی و رشد افراد زمان­بر است لذا در همکاری­ ها و سپردن مدیریت به دست نیروهای مومن می ­بایست سایر جوانب را در نظر گرفت تا بستر رشد هیچگاه از بین نرود و در کنار آن کارآمدی نیروها نیز حفظ شود.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار  مدیر عامل بنیاد علوی ضمن بازدید از کارگاه تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده که در لانه جاسوسی سابق آمریکا راه اندازی شده است از جهادگران این عرصه تقدیر کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top