تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/01/27 - 10:54
کد خبر: 352287

روحیه و انگیزه این نسل دلیر، وام گرفته از شهدای دیروز است

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد بیان داشت: این رشادت‌ها قطعاً جز با داشتن سرشت پاک و دل‌های خدایی میسر نخواهد بود و روحیه و انگیزه این نسل دلیر، وام گرفته از شهدای دیروز است که با خون سرخ خود مکتب عاشورایی و مشق ایثارگری را به فرزندان و جوانان امروز آموزش داده‌اند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مصطفی حاتمی مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه یزد اظهار داشت: گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد در ابتدای شروع بیماری کرونا با بررسی و نیازسنجی خدمات موردنیاز استان یزد در حوزه‌های تولید مواد ضدعفونی، فعالیت خود را با کمک به کادر درمانی و خدماتی بیمارستان و توزیع بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی بین مردم محروم و کم برخوردار آغاز نمود.

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد افزود: بنا به درخواست بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد تعدادی از دانشجویان دغدغه‌مند و شجاع دانشگاه یزد در عرصه رابطی بخش‌های عفونی، بسته‌بندی مواد غذایی و خیری، روحیه دهی به خانواده بیماران و اجرای برنامه‌های فرهنگی در دو نوبت کمک‌رسانی کرده‌اند.

حاتمی گفت: دانشجویان هیچ وابستگی اداری یا وظیفه حقوقی نداشته و هیچ بهره‌مندی مادی ندارند اما با تمام وجود، مخلصانه و عاشقانه برای بیماران جان‌فشانی و ازخودگذشتگی می‌کنند.

وی افزود: این روحیه ایثار و فداکاری دارای ارزش والایی است چراکه دانشجوی امروز با تمام دغدغه‌ها، آرزوها، تفریحات و شرایط عالی که برای او محیاست از جان خود و از عزیزترین داشته خود می‌گذرد و دوشادوش پزشکان و پرستاران پا به عرصه خدمت می‌گذارد.

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه یزد بیان داشت: این رشادت‌ها قطعاً جز با داشتن سرشت پاک و دل‌های خدایی میسر نخواهد بود و روحیه و انگیزه این نسل دلیر، وام گرفته از شهدای دیروز است که با خون سرخ خود مکتب عاشورایی و مشق ایثارگری را به فرزندان و جوانان امروز آموزش داده‌اند.

حاتمی گفت: انتظار ما از مسئولین دانشگاهی و استانی این است که به جریان سازی حداکثری این دست از فعالیت‌های بی‌نظیر ورود جدی کنند و با توجه ویژه به این اقدامات سایر جوان‌ها، خصوصاً قشر دانشجو را برای حضور در این صحنه‌ها ترغیب و تشویق کنند.
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
گفت و شنود/ آب شد!
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top