تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/02/22 - 13:01
کد خبر: 355556

جان را فدای یک جام نکنید!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران این باشگاه برای اینکه برای خودشان منفعتی را کسب کنند دست به هر کاری نزنند و به فکر کارهای بزرگ با هواداران میلیونی باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، اسماعیل حلالی در گفتگویی با اشاره به اهمیت سلامتی افراد جامعه در راستای برگزاری باقیمانده بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: چیزی مهم‌تر از جان برای هر انسان وجود ندارد. حالا نباید آن را فدای یک جام کرد. فوتبال را با تصمیمات احساسی زیر سوال نبریم.

کارشناس فوتبال ایران افزود: ویروس کرونا جهانی شده و همه را درگیر خود کرده است. نمی‌توان منکر تلاش تیم‌ها برای کسب موفقیت در طول فصل شد. اکنون هم مشخص است که پرسپولیس فاصله‌ای با قهرمانی ندارد. اگر می‌خواهیم لیگ را آغاز کنیم بهتر است چند هفته ابتدایی را بدون تماشاگر برگزار کنیم تا احتمال شیوع دوباره ویروس را به کمترین حد ممکن برسانیم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه باید از کشورهای معتبر اروپایی برای شروع بازی‌های فوتبال الگو برداری کرد اظهار داشت: در این چند روز متوجه شدم که اکثر باشگاه‌ها قبل از شروع تمرینات خود اقدام به گرفتن تست کرونا از اعضای باشگاه کرده‌اند تا بتوانند سلامت آنها را بررسی کنند. چند باشگاه مطرح دنیا نیز تمرینات خود را با فاصله گذاری واقعی آغاز کرده‌اند تا کمترین برخورد فیزیکی بین بازیکنان وجود داشته باشد. بهتر است در ایران نیز چنین روشی تصویب شود و سپس اجازه تمرینات به تیم‌ها داده شود.

حلالی درباره مشکلات مدیریتی موجود در باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: نباید پشت نتایج تیم پنهان شد. واقعاً بازیکنان و مربیان پرسپولیس از جان مایه می‌گذارند و اینقدر حرفه‌ای شده‌اند که هیچ توجهی به حواشی ندارند. هواداران پرسپولیس باید از داشتن چنین تیمی لذت ببرند اما مدیران باشگاه نباید خود را پشت این شادی پنهان کنند.

وی یادآور شد: مدیریتی که بخواهد در باشگاهی با ویژگی‌های پرسپولیس، همچنان برای جذب اسپانسر مشکل داشته باشد قطعاً مشکل ساز خواهد شد. پتانسیل پرسپولیس با هواداران میلیونی خود به قدری است که هر شرکت تجاری باید آرزوی تبلیغ روی پیراهن این تیم را داشته باشد. آقایان نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود از اسم پرسپولیس استفاده کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال
استقلال همچنان در صدر/ کامبک لحظات پایانی استقلال مقابل ذوب آهن
سرمربی پرسپولیس: می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top