تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/02/28 - 15:44
کد خبر: 356348

معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد:

برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت علوم پزشکی

معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: در صورت اعلام شرایط مساعد مرحله کشوری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی آذر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، حسین همتی با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در صورت اعلام شرایط مساعد از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مرحله کشوری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی آذر ماه جاری در مشهد خواهد بود و به دنبال آن در بهمن ماه ۹۹ بخش ملی به میزبانی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

همتی با بیان این‌که علی‌رغم وجود ویروس کرونا در کشور و عدم امکان برگزاری حضوری جشنواره بیست و پنجم اما مرکز قران و عترت وزارت بهداشت برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده است تا در صورت اعلام مساعد بودن شرایط از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام به برگزاری مراحل مختلف جشنواره کند، گفت: بر این اساس ثبت نام جشنواره تا پایان خرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت و احتمال تمدید آن وجود دارد.

وی اضافه کرد: همچنین زمان برگزاری آزمون‌های بخش‌های معارفی و آوایی بخش دانشگاهی در مهر ماه سال ۹۹ خواهد بود و مسابقات مرحله دانشگاهی رشته‌های مناظره و مسابقات تیمی نیز در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

معاون مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از  اعلام منابع بخش پژوهشی در رشته نقد و تلخیص خبر داد و اظهار داشت: مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابلاغ نامه‌ای به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی منابع بخش پژوهشی رشته‌های نقد و تلخیص کتاب بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت را اعلام کرد.

همتی تاکید کرد: بر این اساس علاقمندان در رشته تلخیص می‌توانند به کتاب «هدایت در قرآن» اثر آیت الله جوادی آملی انتشارات اسراء در سال ۱۳۹۷ مراجعه و شرکت کنندگان در رشته نقد نیز به کتاب «حرکت» اثر مرحوم علی صفایی حائری از انتشارات لیله القدر در سال ۱۳۸۶ مراجعه داشته باشند.

وی گفت: بر این اساس با اعلام منابع این دو رشته، منابع کلیه رشته‌های بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اعلام شده است و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.quran.behdasht.gov.ir  مراجعه کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top