تاریخ انتشار: شنبه 1399/03/03 - 15:24
کد خبر: 357009

پلیس: اشرار حادثه سرباز را به درک واصل می‌کنیم

رئیس پلیس آگاهی ناجا در دیدار با خانواده شهید "آرمان ارباب" گفت: به زودی زود انتقام خون این دو شهید گرفته می‌شود و این اشرار به درک واصل می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ سردار محسن حسن خانی و هیئت همراه دقایقی قبل با حضور در منزل ستوانیکم شهید "آرمان ارباب" با خانواده معزز این شهید گرانقدر دیدار کرد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در این  دیدار ضمن ابلاغ پیام تبریک و تسلیت فرمانده ناجا به خانواده معزز این شهید گرانقدر، گفت: برابر آیه "ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ" شهدا زنده‌اند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند که منظور از نزد یعنی بین شهدا و خداوند متعال فاصله‌ای وجود ندارد.

سردار حسن خانی افزود: در شرف یابی کارکنان ناجا محضر مقام معظم رهبری ایشان فرمودند کارکنان ناجا همان مجاهدان فی سبیل الله هستند  و همان اجر شهدای صحرایی کربلا را دارند.

وی بیان داشت: این دو شهید گرانقدر به صورت داوطلبانه و عاشقانه در لباس سبز ناجا به دفاع از امنیت وطن به خدمت پرداختند و هیچ کس آنها را مجبور نکرد، این دو عزیز عاشق خداوند بودند و خداهم عاشق آنها که خودش در حدیث قدسی می فرماید: هر کسی را من عاشق او هستم او را شهید می کنم و خود خون بهای او هستم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا خاطر نشان کرد: درست است که فقدان این دو شهید معزز موجب تکدر خاطر ما شد ولی از یک جهت خوشحالیم که روح بلند و مطهر آنها به لقاءالله پیوسته  و سر سفره امام حسین(ع) مهمان هستند.

سردار حسن خانی افزود: به شما خانواده شهدا تبریک می گوییم که چنین فرزندانی را تربیت کردید که جانانه برای دفاع از امنیت و آرامش مردم و دفاع از وطن دلاورانه با اشرار مسلح رو به رو شده و تمام قد در مقابل آنان ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله به زودی زود انتقام خون این دو شهید گرفته می‌شود و این اشرار به درک واصل می‌شوند؛ گرچه که ارزش این شهیدان برای ما خیلی والاست که با به درک واصل شدن این اشرار دل‌های ما از هجرت این دو کبوتر سبک بال آرام نمی‌گیرد.

گفتنی است، سردار حسن خانی در پایان این دیدار پیام تبریک و تسلیت سردار"حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تقدیم خانواده این شهید بزرگوار کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top