تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/03/13 - 15:50
کد خبر: 358166

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در مسیر شمال در محورهای هراز و کندوان به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در مسیر شمال در محورهای هراز و کندوان به‌صورت مقطعی نیمه‌سنگین و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی با توجه به تعطیلات پیش‌رو امروز در محورهای مازندران، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده و تا روز شنبه ۱۷ خرداد ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه  از ساعت ۱۵ امروز از کرج به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول ادامه داد:  تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلی نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ روز شنبه ۱۷ خرداد ماه از شمال به سمت جنوب ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ امروز 13 خرداد تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ خرداد ماه امسال ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از رودهن به شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز از آب‌اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی اجرا می‌شود و احتمال دارد درصورت بروز ترافیک اجرای محدودیت در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این مدت تاکید ما به مردم و مسافران بحث مدیریت سفر است.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل راه مازندران با شماره تماس ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top