تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/01 - 14:28
کد خبر: 360448

نظارت مرکز بازرسی دانشگاه آزاد بر نحوه برگزاری امتحانات

قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امتحانات پایان‌ترم با نظارت حداکثری مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشگاه آزاد، محمد محمدی گفت: مطابق هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته، نظارت مستمر بر نحوه اجرای امتحانات دانشگاه توسط ۴۹۳ نفر از همکاران ادارات کل مناطق ده گانه و شبکه ارزیابان این مرکز بر نحوه اجرای امتحانات در حال انجام است.

محمدی افزود: تغییر زمان بندی و نحوه برگزاری امتحانات در برخی از استان های کشور براساس سیاست های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و دغدغه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کیفیت برگزاری امتحانات، این مرکز را در نظارت مستمر و پایش روزانه مصمم تر کرده است.

قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد با بیان اینکه برخی از واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه به منظور تحقق این سیاست، مبادرت به برگزاری امتحانات غیر حضوری (مجازی) کرده اند، گفت: این مرکز با تغییر و تطبیق مدل های نظارتی خود با شرایط ویژه این روزها مبتنی بر رسالت ذاتی خود بر حسن اجرای دقیق دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی و آموزشی تاکید و نظارت دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پیش تر نیز با اجرای طرح تعاون، مساعدت های لازم را به دانشجویان و خانواده های آنان مبذول داشته است، خاطر نشان کرد: در این طرح دانشجویان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به نزدیکترین واحد یا مرکز آموزشی در امتحانات مربوطه شرکت کنند.از جمله اهداف این طرح کاهش ریسک شیوع اپیدمی کرونا، عدم تردد دانشجویان و کاهش هزینه های جابجایی دانشجویان و خانواده های آنان از محل سکونت به واحد اصلی است.

قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات در پایان بر حسن اجرای بخشنامه ستاد آموزش مجازی دانشگاه، رعایت دقیق دستورالعمل بهداشتی معاونت علوم پزشکی و همچنین نظارت مستمر بر نحوه اجرای امتحانات با استفاده از بسیج نیروی انسانی مناطق تاکید کرد.

سامانه مبدا مرکز بازرسی به آدرس www.bazrsicis.iau.ir کماکان آماده ثبت انتقادات، پیشنهادات و شکایت های احتمالی دانشجویان و خانواده های آنهاست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top