تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/04/03 - 13:29
کد خبر: 360767

بهترین گزینه سرمربی‌گری تیم ملی از نظر استیلی

سرمربی سابق تیم المپیک ایران گفت: اسکوچیچ بهترین گزینه بود که می‌توانست در این ۴بازی به ما کمک کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، حمید استیلی در حاشیه مراسم روز جهانی المپیک، اظهار داشت: جا دارد از سیدرضا صالحی امیری تشکر کنم. او در کمیته ملی المپیک کارهای بزرگی انجام داده و کارهای او ادامه دار است. امیدوارم قدرش را بدانند و او را الگو قرا بدهند.

استیلی در مورد اینکه آیا برای سرمربیگری تیم جوانان ایران صبحتی با او انجام شذه، عنوان کرد: به من لطف داشتند و این تیم را به من پیشنهاد دادند اما به خاطر مشغله‌ای که داشتم و اینکه زمان نبود و شناختی از این تیم نداشتم، از آن‌ها تشکر کردم و این کار را نپذیرفتم.

وی در مورد آغاز مسابقات لیگ برتر، گفت: لیگ نا از این هفته شروع می‌شود و امیدوارم همه بازیکنان در سلامت کامل باشند. مهمترین مساله سلامتی بازیکنان و کادراجرایی تیم‌ها است. امیدوارم مانند تمام لیگ‌های دنیا بازی‌های خوبی انجام شود چون واقعا یکی از دلخوشی‌های مردم فوتبال است و امیدوارم فوتبال ادامه داشته باشد.

استیلی در خصوص انتقاداتی که به خاطر قراردادویلموتس و انتخاب اسکوچیچ به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وارد می‌شود، اظهار داشت: این مسائل دست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است. الان باید از اسکوچیچ حمایت کنیم. 4 بازی حساس داریم و باید از تیم ملی، بازیکنان و کادر فنی این تیم حمایت کنیم.

مدیر پیشین تیم المپیک ایران در پاسخ به این سوال که آیا با اسکوچیچ می‌توانیم امیدوار به صعود به جام جهانی باشیم، گفت: چاره‌ای نداشتیم. هم ازلحاظ مالی منبعی نداشتیم و هم اینکه در زمان کم باید مربی را انتخاب می‌کردیم که لیگ و بازیکنان ما را بشناسد. او بهترین گزینه بود که می‌توانست در این 4 بازی به ما کمک کند. ضمن اینکه گزینه‌های داخلی خوبی هم داشتیم.

استیلی در خصوص اینکه مجیدجلالی اعلام کرده؛ صنعت نفت را در آبادان با هدایت اسکوچیچ شکست داده و چرا او سرمربی تیم ملی نشده اما اسکوچیچ با عملکرد خوبی که نداشته برای این تیم انتخاب شده، عنوان کرد: این انتقادات همیشه وجود دارد. اما به هرحال فدراسیون انتخابش را کرده و باید به آن احترام بگذاریم و همه باید کمک کنیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم امسال به قهرمانی می‌رسد، اظهار داشت: امکانش خیلی زیاد است چون 10امتیاز فاصله دارد و با تیم‌هایی هم بازی دارد که شانس بردن زیادی دارد. اما هیچ چیزی غیرقابل پیش بینی نیست. باید سه-چهار بازی را ببرد تا قاطعانه بگوییم قهرمان است اما یکی از شانس‌های اول قهرمانی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top