تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/04/19 - 11:01
کد خبر: 362984

دانشگاه آزاد، همچنان به دنبال برگزاری حضوری آزمون جامع!

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت: طبق ابلاغیه‌ای که در ۱۵ تیرماه از سوی این دانشگاه ابلاغ شده است هیچگونه تغییری در نحوه برگزاری آزمون جامع نخواهیم داشت و این آزمون به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقلف از فارس، مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من با ثبت سوژه‌ای خواستار «لغو برگزاری حضوری ‌آزمون جامع دانشگاه آزاد» شدند.

این کاربران نوشته‌اند: «سرانجام پس از چند ماه نگرانی و درخواست از حضرتعالی خبری کوتاه و البته عجیب از سخنگوی دانشگاه آزاد در خبرگزاری‌ها منعکس شد مبنی بر اینکه آزمون جامع در موعد مقرر و به صورت حضوری برگزار می‌شود که این تصمیم برای دانشجویان نگران‌کننده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی! شما همچنین بر ما کسوت استادی دارید پس پاسخ ما را به عنوان استاد بفرمایید که دلیل رد درخواست خیل عظیم دانشجویان چه بود؟ آیا جز خواستار این خواسته بودیم که با ما نیز چون دانشگاه‌های دیگر رفتار کنید و اجازه دهید جانمان به خطر نیفتد؟

همانطور که مستحضرید اپیدمی کرونا در حال برگشت به روزهای اوج خود است، چنانچه مرگ ۱۶۲ نفر در روز ۸ تیر بالاترین آمار قربانی را در خود ثبت کرده است و حالا این شیوع ما دانشجویان مظلوم دانشگاه آزاد را هراسان کرده و البته اسکان و سفرهای چند روزه به شهرهای قرمز و در حالت هشدار نگرانی ما را دو چندان کرده است و جالب آنکه در پاسخ به سؤال ما عنوان شده است که انتقال کرونا مربوط به سفرهای بی‌مورد است و سفرهای تحصیلی در انتقال بیماری تأثیری ندارد.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اگر این اقدام ما را بهانه‌تراشی نمی‌دانید، شیوع گسترده‌ ویروس، احتمال بیماری را برای ما و خانواده‌هایمان افزایش داده است بنابراین در صورت امکان در تصمیم‌تان تجدیدنظر فرمایید و ما را بین دوراهی تحصیل و بیماری قرار ندهید.»

در پیگیری فارس، رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه، گفت: شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی برای نیم سال دوم  تحصیلی ۹۹-۹۸ در ۱۵ تیر ماه ابلاغ شد که براساس این مصوبه قرار شد آزمون جامع از اول تا ۳۱ مردادماه به صورت شناور و با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی در واحدها برگزار شود.

وی افزود: بنا را بر این گذاشتیم که استان‌ها براساس شرایطی که دارند آزمون را در روزهای مختلف برگزار کنند. بخش کتبی آزمون جامع حضوری است و دانشجویان می‌توانند درخواست دهند و در نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت خود آزمون دهند؛ بخش شفاهی آزمون با هماهنگی مدیر گروه ذی‌ربط و بخش آموزشی واحد دانشگاهی از طریق سامانه آموزشی به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این تاکید که دانشجویان خواستار برگزاری این آزمون به صورت غیرحضوری هستند، گفت: طبق ابلاغیه‌ای که صادر کرده‌ایم هیچگونه تغییری در برگزاری آزمون جامع نخواهیم داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top