تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/04/25 - 16:40
کد خبر: 363863

جدال دو سریال با کرونا

شرایط سخت تصویربرداری با دو سریال "نجلا" ویژه ایام اربعین و "صفر بیست و یک" سیامک انصاری و سیدجواد رضویان در لوکیشن‌های تهران ادامه دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ دو سریال تلویزیونی "صفر بیست و یک" سیدجواد رضویان و سیامک انصاری در خیابان‌های تهران فیلمبرداری می‌شود. مهدی فرجی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  از شرایط سخت فیلمبرداری در روزهای کرونایی گفت. جایی که 20 درصد سریال پیش رفته و به دنبال افزایش دوباره ویروس کرونا نیز ماجرای پروتکل‌های بهداشتی با تأکید در صحنه فیلمبرداری دنبال می‌شود. جالب است که این تهیه‌کننده از الزام استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در همه شرایط خبر داد که فقط در زمانی که بازیگران جلوی دوربین‌اند از ماسک استفاده نمی‌کنند، وگرنه در همه شرایط همه عوامل از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌کنند.

همزمان با ادامه تصویربرداری از لوگوی این سریال تلویزیونی هم رونمایی شد. مجموعه‌ای که  سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، امیرحسین رستمی، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی،  بازیگر نقش کودک: مهبد بیور در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همزمان با ادامه تصویربرداری و از سرگیری پروژه‌های دیگر در تلویزیون، سریال "نجلا" هم به تازگی جلوی دوربین رفته تا خودش را برای ایام اربعین امسال آماده کند. سریالی که سعید سعدی تهیه‌کننده آن است و چندی پیش در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  گفته بود: این سریال با محوریت فرهنگ عاشورا و در قالب ملودرام اجتماعی دینی‌، ارزشی و عاشقانه‌ای در رثای امام حسین(ع) ساخته می‌شود. او همچنین درباره شبکه و زمان پخش گفته بود:  ان‌شاءالله مشکلی نباشد و کار به سرانجام برسد ایام اربعین از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

"نجلا" به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی این روزها در بوستان ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تصویربرداری است.  این مجموعه در 15 قسمت برای پخش از شبکه سه سیما در ایام اربعین حسینی آماده خواهد شد.

حسام منظور، سارا رسول‌زاده، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، جواد پورزند، علی غابشی، مرتضی شاه‌کرم، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، محسن سلیمانی، سجاد دیرمینا، ابراهیم گله‌دارزاده و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان گروه بازیگران این پروژه تلویزیونی را تشکیل می‌دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
۵ بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی!
الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد
روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند
رهبر انقلاب: غزه امروز مسئله اول دنیا است +فیلم
وظایف معاونت پرورشی در بیان رهبر انقلاب +فیلم
دلیل تشکر از معلم از زبان رهبر انقلاب +فیلم
کنایه سنگین رحیم‌پور ازغدی به بسیج دانشجویی کشور!
گزارش تصویری همایش اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده +عکس
تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال
افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور
وضعیت آلودگی هوای تهران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
مجری باسابقه ورزشی درگذشت
دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top