تاریخ انتشار: شنبه 1399/04/28 - 15:56
کد خبر: 364128

پشت پرده شائبه‌های کرونایی شدن داور «عصر جدید»

اطلاعیه چند روز قبلِ "عصر جدید" برای تعطیلی، حرف و حدیث‌هایی را به‌وجود آورد که یکی از داوران "کرونا" گرفته و این برنامه را تعطیل کرده‌اند؛ مدیر رسانه‌ای "عصر جدید" علاوه بر پاسخ به این شائبه و حواشی از این دست، درباره ضبط مجدد هم توضیحاتی داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» چند روز قبل خبر تعطیلی "عصر جدید" حاشیه‌ها و شائبه‌هایی را به‌وجود آورد که یکی از مهم‌ترین آنها ابتلای یکی از داوران برنامه به کرونا بوده است. در این اطلاعیه آمده بود: "عصر جدید" از 19 تیرماه تا اطلاع‌ثانوی تعطیل شده و ضبط ادامه قسمت‌های دور دوم فصل جدید به آینده موکول شده است. قسمت سوم از دور دوم، به دو قسمت با دو اجرا تقسیم شده است که به همراه آیتم‌های ویژه در دو شب پخش می‌شود.

در این قسمت که پس از پروتکل‌های جدید وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های تازه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضبط شده است، همه تماشاگران و عوامل عصر جدید با ماسک وارد استودیو شدند. به گفته مدیر رسانه‌ای "عصر جدید" پنجمین اجرا به دلیل مثبت بودن تست کرونایی که در پشت صحنه پیش از ورود به استودیوی برنامه از شرکت‌کنندگان گرفته شد، از گردونه رقابت کنار گذاشته شد و به این ترتیب، قسمت سوم از دور دوم، تنها با چهار اجرا طی خواهد شد.

امیرحسین بزرگ‌زادگان مدیر رسانه‌ای "عصر جدید" درباره حواشی رسانه‌ای نسبت به ابتلای یکی از داوران برنامه و آخرین اخبار از شروع تصویربرداری و ضبط مجدد توضیحاتی را داد. او گفت: این هفته و هفته آینده پخش داریم و در حال تصمیم‌گیری با توجه به شرایط جدید هستیم . این مدت زمان خریدیم تا اتفاق خوبی رقم بخورد و به امید خدا موج جدید کرونا آرام بگیرد.

او درباره شرکت‌کننده کرونایی "عصرجدید"،‌ گفت: ما از تمامی عوامل ، داوران و شرکت‌کنندگان تست کرونا می‌گرفتیم و در صورت صحت و سلامت و منفی بودن وارد مجموعه "عصرجدید" می‌شدند. قبل از ورود به "عصرجدید" تست انجام شد و بعد از مثبت شدن، تستشان، ناخواسته مجبور به خداحافظی با وی شدیم و در نتیجه اجرا و رقابتشان کنار گذاشته شد.

بزرگ‌زادگان درباره خبرهای غیرواقعی ابتلای یکی از داوران "عصرجدید" به کرونا، توضیح داد: بعد از تعطیلی متأسفانه برخی در فضای مجازی شروع کردند مصاحبه چند سال قبل خانم نونهالی که گفته بودند پزشکان به‌دلیل مشکل تارهای صوتی خواسته‌اند برای مدتی بازی نکند را وایرال کرده‌اند. تازه آن گفت‌وگو را هم تکه‌تکه کردند و مصاحبه کامل را هم بازنشر نداده‌اند! خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد و همه عوامل در صحت و سلامت‌اند.

مدیر رسانه‌ای "عصرجدید" درباره ضبط مجدد برنامه تصریح کرد: در حال تصمیم‌گیری هستیم که با آرام‌گرفتن کرونا به روال عادی برگردیم. ان‌شاءالله اوضاع بهتر خواهد شد و کار ضبط‌های جدید به بعد موکول نخواهد شد. البته اگر موج کرونا مثل چندی پیش آرام‌تر شود باز هم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی به ضبط برخواهیم گشت تا در کنار مردم باشیم.

وی افزود: برنامه امشب را هم ببینید، ماسک طراحی شده با لوگو و رنگ و لعاب "عصرجدید" را می‌بینید. فاصله‌گذاری میان تماشاگران که خیلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه جدی گرفته شده است. ما پیش از شروع موج‌ دوم کرونا حتی می‌خواستیم چند هفته پشت سر هم ضبط و تمرین داشته باشیم،  اما این حجم فشردگی در دوران کرونا خطرناک است و تمام هزینه‌ها و سختی‌ها را به جان خریده‌ایم تا برای تماشاگر و عوامل برنامه اتفاقی نیفتد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
استوری پدر و دختری سردار آزمون
عکس/ نصب کتیبه‌های عزا در صحن مطهر علوی
واکنش وزارت خارجه به حمله تروریستی در سوریه
توضیح شهرداری تهران پیرامون ساخت مسجد در پارک قیطریه
رونمایی از پروژه جدید براندازان
مقایسه عملکرد ۶ مهاجم لژیونر فوتبال
عملکرد مربیان خارجی فوتبال ایران
آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان
بررسی احتمال لغو مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
ضرر ۶۷هزار دلاری جام ملت‌ها به ایران با صدرنشینی طارمی!+جدول
شمار مسافران خراسان رضوی به ۸ میلیون نفر رسید
پخش «نون‌ خ ۵» از ۱۵ فروردین‌ماه
تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
روز۱۷۵ طوفان‌الاقصی|افزایش شهدای غزه به بیش از ۳۲۶۲۳ نفر
جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد
شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
تحلیل مهاجرانی از تعطیلی رسانه‌های ضد ایرانی
هدیه ویژه نکونام به استقلال
دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس
عکس/ چه زمانی نباید خرما بخوریم؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top