تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/04/30 - 18:58
کد خبر: 364439

قدردانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از ناجی زنان و کودکان در حادثه کلینیک سینا

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با «عنایت آزغ» جوان نجات‌دهنده ۱۱ زن و یک کودک در آتش‌سوزی کلینیک سینا از وی و پدرش تقدیر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از میزان،  بنا بر اعلام اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصحلت نظام، محسن رضایی از ایثار و شجاعت «عنایت آزغ» در نجات ۱۱ زن و یک کودک در حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا قدردانی و یک جلد کلام الله مجید به وی اهدا کرد.

قدردانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از ناجی زنان و کودکان در حادثه کلینیک سینا

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تجلیل از این جوان به غیرت مردان ایل بهمئی اشاره کرد و گفت: سپاسگزار شما هستیم که کاری انسانی و انقلابی انجام دادی. داستان غیرت تو نشان دهنده وجود انسان دوستی در سرشت و گوهره پاک توست.

رضایی با شنیدن روایت این جوان از شامگاه حادثه کلینیک سینا گفت: ما از شما تشکر می‌کنیم که جان خود را کف دست گرفتی و چندین طبقه را در آتش و انفجار بالا رفتی و هموطنانت را رها نکردی.

در این دیدار عنایت آزغ با شرح حادثه گفت: در کنار خیابان مشغول دستفروشی بودم که متوجه آتش و دود شدم. وسائلم را رها کردم و به سوی ساختمان در حال حریق دویدم. آتش به سقف‌های کاذب رسیده بود و کپسول‌های اکسیژن را احاطه کرده بود. ورودی جلوی ساختمان به خاطر حجم آتش و انفجار کپسول‌ها مسدود بود. از محلی که قبلا بلد بودم وارد شدم و چند زن که یکی باردار بود و یک کودک و یک مرد بیهوش را در طبقه چهارم آنجا دیدم. ابتدا سعی کردم با دست خالی شیشه‌ها را بشکنم که مجروح شدم. به وسیله یک آهن، شیشه‌ها را شکستم و دود خارج شد. از پنجره‌ها بالا رفتم و خودم را به آن‌ها رساندم. توانستم چند نفر را به پشت بام برسانم و از آنجا به ساختمان مجاور منتقل کردم و خیلی متاسف شدم که دو نفر را نتوانستم نجات بدهم. دوست داشتم از جان خودم بگذرم تا همه را نجات بدهم.

وی خطاب به سرلشگر پاسدار محسن رضایی گفت: من یک عمر دوست داشتم شما را از نزدیک ببینم. از دیشب که خبر این دیدار را به من دادند، ثانیه شماری می‌کردم تا خدمت برسم. برای من شما و سردار سلیمانی، الگو بودید. شجاعت را از شما قهرمانان یاد گرفتیم.

رضایی در این دیدار همچنین با پدر عنایت آرغ به گفت‌وگو نشست و ضمن جویا شدن از احوال مردم ایل بهمئی گفت: الحمد الله بهمئی ها، نام نیکی از خود در همراهی با انقلاب اسلامی، نظام و امام و رهبری به جای گذاشته اند. تربیت این شیرمرد را به شما تبریک می‌گوییم و از شما می‌خواهم که سلام من را به مردم آن منطقه برسانید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top