تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/04/31 - 00:15
کد خبر: 364452

احمد محقر:

مذاکره‌ای بابت ارائه خدمات به دانشگاه کوثر بجنورد نداشته‌ایم

رئیس دانشگاه بجنورد گفت: اکنون فقط بناست ۱۰ هکتار زمین به دانشگاه کوثر بدهیم و هیچ مذاکره‌ای مبنی بر استفاده از امکانات دانشگاه بجنورد نشده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ احمد محقر، رئیس دانشگاه بجنورد صبح امروز در نشست خبری گفت: کلاس‌های حضوری دانشگاه بجنورد از چهارم اسفند تعلیق شد، اما از ۲۰ اسفند کلاس‌های دوره دکتری به صورت مجازی آغاز شد.

محقر ادامه داد: از نیمه فروردین نیز باقی کلاس‌ها برگزار شد که طی این مدت هزار و ۴۷۲ کلا درسی ارائه شد.

رئیس دانشگاه بجنورد با اشاره به به کارگیری ۴۵ کارشناس برای بهره برداری از سامانه‌های آنلاین تدریس افزود: در این مدت ۱۲ کارشناس آموزش برای پاسخگویی به درخواست‌های آموزشی دانشجویان به کار گرفته شدند.

وی از عدم استفاده ۶۵۰ دانشجو از سامانه تدریس مجازی خبر داد و بیان کرد: ۶۰۰ دانشجو نیز برای حذف تک درس، بیش از یک درس و حذف ترم درخواست دادند که با آن موافقت شد.

محقر امکان برگزاری آنلاین کلاس‌های دروس عملی مانند تربیت بدنی و صنایع دستی را ناممکن دانست و گفت: در این راستا دانشجویانی که در سال آخر تحصیل هستند شناسایی شدند و طبق آن ۵۰ دانشجو غیر بومی در طی ۳ بازه ۱۰ روزه در خوابگاه‌ها اسکان داده می‌شوند و کلاس هایشان به صورت فشرده برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه بجنورد تاکید کرد: طبق پیش بینی‌ها به نظر می‌رسد کلاس‌های سال آینده نیز مجازی خواهد بود لذا دانشجویان فعلا به فکر رزرو خوابگاه نباشند.

وی درخصوص حواشی پیرامون دانشگاه کوثر بجنورد نیز اظهار کرد: در سال ۹۷، بنا شد دانشگاه بجنورد ۱۰ هکتارد از زمین‌های خود را به دانشگاه کوثر بدهد و موافقت نامه‌ای امضا شد و جانمایی نیز به اتمام رسید لذا بخشی از اراضی دانشگاه بجنورد به کوثر تحویل داده می‌شود.

محقر بیان کرد: دانشگاه کوثر، تک جنسیتی باقی می‌ماند و اگر خواستند می‌توانند در این ۱۰ هکتار دیوار کشی نیز انجام دهند زیرا کاملا مستقل هستند.

رئیس دانشگاه بجنورد با اعلام بی خبری از علت حساسیت نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس به این موضوع گفت: در جریان نامه ارسالی نماینده بجنورد به دفتر مقام معظم رهبری نیستم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ساخت دانشگاه کوثر در محل تعیین شده قبلی صرفه‌ای ندارد افزود: فروش ساختمان نیمه کاره کوثر از سال ۹۳ مطرح بوده و استاندار وقت نیز به این ماجرا انتقاد داشت لذا بار‌ها مسئولان ملی درخصوص تعیین تکلیف این دانشگاه تاکید داشتند.

محقر در انتها بیان کرد: اکنون فقط بناست زمین به دانشگاه کوثر بدهیم و هیچ مذاکره‌ای مبنی بر استفاده از امکانات دانشگاه نشده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top