تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/05/21 - 11:25
کد خبر: 366806

آغاز اردوی معرفتی-تشکیلاتی «اسلام ناب»

افتتاحیه‌ پنجمین دوره‌ معرفتی-تشکیلاتی «اسلام ناب» با هدف آموزش منظومه‌ معارف اسلامی، مبتنی بر جهان‌بینی امامین انقلاب و با حضور ۵۰۰ دانشجوی برخط برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، افتتاحیه‌ پنجمین دوره‌ معرفتی-تشکیلاتی «اسلام ناب» با هدف آموزشِ منظومه‌ معارف اسلامی، مبتنی بر جهان‌بینی امامین انقلاب و با حضور ۵۰۰ دانشجوی برخط برگزار شد.

آغاز اردوی معرفتی-تشکیلاتی «اسلام ناب»

دانشجویان تشکیلاتی شرکت کننده در پنجمین دوره‌ «اسلام ناب» قرار است به طور مجازی و در کلاس‌های برخط از ۱۴ تا ۲۵ مرداد سالجاری با سرفصل‌های (مکتب امام خمینی _ اندیشه راهبردی انقلاب _ تفسیر برخی از سوره‌های قرآن _ رفتار تشکیلاتی _ میدان عمل) آشنا شوند.

محمدجواد نیک‌روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن تشکر و قدردانی از هسته‌ مرکزی برگزار کننده دوره‌ مجازی "اسلام‌ناب" گفت: دوره شناخته شده اسلام‌ناب، دوره‌ای برای نقش‌آفرینی موثردر گام دوم انقلاب‌اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اسلام ناب را اسلام قیام و اسلام حرکت معنا کرد، اسلامی که گام نخست انقلاب اسلامی با تکیه برآن رقم خورد و امتداد آن در گام دوم نیازمند آشنایی جدی ما با مبانی عمیق و دقیق آن است و افزود: دوره‌ معرفتی-تشکیلاتیِ «اسلام ناب» بستری را فراهم می‌کند تا ما با آنچه که امام راحل (ره) را به معنای واقعی کلمه برای امّت، امام کرد و امّت را با او همگام کرد، بیشتر آشنا شویم، زیرا "اسلام ناب" تببین کننده اصول فطری لایتغیر انقلاب اسلامی همچون عقلانیت، معنویت، عدالت، آزادی، برادری و غیره در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب است.

نیک‌روش «اسلام ناب» را اسلامی خواند که در آن خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی رقم می‌خورد و بیان داشت: معرفت بدون حرکت و تشکیلات و بدون آورده و ثمره‌ عملیاتی ره به جایی نمی‌برد.

حجت‌الاسلام‌ قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در افتتاحیه‌ برخطِ پنجمین دوره‌ دانشجویی "اسلام ناب" با تأکید چندین ساله‌ی اخیرِ رهبر انقلاب به دانشجویان مؤمن انقلابی بر سرمایه‌گذاری در تعمیق معارف دینی گفت: فهم عمیق‌تر و موثرتر از اسلامِ ناب لازمه‌ی میدان‌داری در جریان حق و برداشتن باری از دوش انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: سلوک فردی هم از بستر انجام وظایف جمعی و اجتماعی می‌گذرد. رهبر انقلاب به بهترین وجه، سطوح توحیدی مکتب امام را تببین و تشریح فرموده‌اند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور آشنایی با اندیشه و مبانی فکری و ادبیات رهبر انقلاب را، راه کمک به ولی‌فقیه خواند و بیان داشت: معارف اسلام برای عمل و کاربرد است و غیر از وظیفه ترویج و تببین، وظیفه تکلیف بر مجموعه‌ها و تشکیلات خود را داریم.

در پایان افتتاحیه هم مهدی گل‌محمدی مسئول پنجمن دوره‌ دانشجویی "اسلام ناب" به بیان جزئیات دوره برای دانشجویان پرداخت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top