تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/06/02 - 18:05
کد خبر: 368103

اجرای مانور بازگشایی مدارس تهران درهفته اول شهریور

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل ‌آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مانور بازگشایی مدارس شهر تهران با مشارکت فعال مناطق در هفته اول شهریور اجرا می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، پانته‌آ درّی معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دستورالعمل بازگشایی و آغاز سال تحصیلی  با هدف هماهنگی تمامی عوامل سهیم و موثر در شروع سال تحصیلی و تداوم جریان آموزش و یادگیری عمومی در سال تحصیلی 1400-1399  با اولویت پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم و دسترسی به آموزش با کیفیت حفظ امنیت و سلامت دانش‌آموزان و ایجاد آرامش خانواده‌ها ، تنوع بخشی به روش‌های آموزشی و تربیتی با تأکید بر آموزش مجازی، ارائه برنامه درسی و زمان آموزش مصوب و استفاده از خدمات و فناوری‌های بومی و امن ابلاغ شده است.

وی در خصوص اهمیت شبکه‌سازی، تعامل و نظارت عوامل و مفاهیم موثر، افزود: هر سطحی از مدیریت ( استان، منطقه  و مدرسه ) این قابلیت را دارد که با عوامل زیرمجموعه به طور مستمر ارتباط بگیرد و پیام‌ها ، توصیه‌ها و دستورالعمل‌های جدید با فوریت و در بستری قابل اعتماد منتقل و اطمینان حاصل شود که دریافت پیام ها ، بازخورد مناسب، اجرا و ارزیابی نتایج  میسر خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل پرورش شهر تهران ادامه داد: با همکاری مدیران، کارشناسان دوره‌های تحصیلی و معاونان آموزش متوسطه مناطق، دانش‌آموزان بازمانده از آموزش‌های مجازی شهر تهران  شناسایی و تدابیر لازم برای ارائه خدمات مناسب از قبیل تولید درسنامه، جزوه و بسته‌های یادگیری ارائه خواهد شد.

دری افزود:کیفیت راهبری و نظارت بر عملکرد مرتبط با ستادبازگشایی مدارس(پروژه مهر99) در شیوه نامه ارسالی ستاد و استان‌ها به مناطق هدف‌گذاری شده است و ارسال گزارش مستمر مناطق به استان و استان‌ها به دبیرخانه مرکزی و تشریح  پیشرفت‌ها و موانع موجود و تلاش‌های  صورت گرفته در رفع مشکلات  بیانگر عملکرد کمیته‌های استانی و مناطق است و این مهم حداکثر تا 5 شهریور با دومرحله ارزیابی مدارس و تایید مناطق استمرار خواهد داشت.

وی اضافه کرد: اعضای شورای معاونان اداره کل به عنوان معین مناطق  نوزده‌گانه با پایش مستمر و مداوم از روند آماده‌سازی به طور موثر پشتیبانی خواهند کرد؛ با توجه به تمهیدات انجام شده در ستاد بازگشایی مدارس شهر تهران و مناطق، در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه بازگشایی سال تحصیلی 1400-1399، مانورهای برنامه‌ریزی شده به منظور تشخیص آمادگی مدارس برای بازگشایی در فضای حقیقی و مجازی برگزار می شود تا با مداخله  موثر مسائل احصاء شده مرتفع شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top