تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/06/10 - 10:29
کد خبر: 368783

آخرین مهلت پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد برای «انتخاب رشته»

فرایند انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده‌اند، ساعت ۲۴ امشب دوشنبه ۱۰ شهریور ماه پایان می‌یابد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این خصوص با بیان اینکه فرآیند انتخاب رشته برای ادامه تحصیل در دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مستقل و از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود، اظهار کرد: داوطلبان پس از انتخاب رشته در صورت کسب نمره لازم برای رشته محل انتخابی و ارائه سوابق تحصیلی خود برابر بند ۴ قانون سنجش و پذیرش دانشجو برای مصاحبه دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه داوطلبان می تواند حداکثر ۸۰ رشته محل را برای دعوت به مصاحبه انتخاب کنند، تأکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده داوطلبان می توانند تمامی رشته محل های موجود در دانشگاه برای رشته تحصیلی مد نظر را به ترتیب اولویت درخواستی خود انتخاب کنند.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه همچون سال گذشته قریب به ۱۰ هزار ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، گفت: حدود ۵۴ درصد از این ظرفیت متعلق به رشته های علوم انسانی، ۱۸ درصد متعلق به فنی و مهندسی، ۱۶ درصد متعلق به علوم پایه، ۸ درصد متعلق به رشته های کشاورزی و حدود ۴ درصد متعلق به رشته های هنر است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top