تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/06/11 - 12:05
کد خبر: 368906

نقاط دیدنی و جاذبه‌های جزیره زیبای قشم در هرمزگان

یک جزیره بسیار جالب در قشم وجود دارد که به جزیره ناز مشهور است. این جزیره در هنگام جزر یک راه آبی دارد که می‌توانید از آنجا به این جزیره بروید و در هنگام مد این راه آبی بسته می‌شود و بلند شدن آب آن را از میان می برد و در واقع این جزیره گاهی اوقات به قشم وصل است و گاهی اوقات نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» جزیره زیبای قشم یکی از دیدنی ترین نقاط ایران است و شامل انواع جاذبه های جالب طبیعی مانند جنگل حرا می‌شود. در آنجا می‌توانید روزهای زیادی به تفریح و گشت و گذار بپردازید. دلیل اصلی انتخاب تور قشم از طرف مسافران ایرانی، مراکز خرید این جزیره بوده و آنجا شامل انواع مجموعه های تجاری بزرگ با محصولات خارجی و برندهای بین المللی می‌شود. در جزیره قشم می‌توانید در هتل های خوبی که در این جزیره ساخته شده اند اقامت داشته باشید. در جزیره قشم می‌توانید به رستوران های خوب محلی رفته و غذاهای خوشمزه جنوبی و محلی که بیشتر با ماهی و مواد اولیه ای که از دریا به دست آمده تهیه و تولید می‌شود. در آنجا می‌توانید به نقاط دیدنی و جاذبه‌های بسیاری سر بزنید که بیشتر شامل جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم می‌شود. در ادامه می‌خواهیم بهترین جاذبه های دیدنی و گردشگری در جزیره قشم را به شما معرفی کنیم.

غار خربس قشم

یکی از دیدنی های طبیعی در تور قشم غار خربس است که در نزدیکی پلاژ سیمین در جزیره قشم واقع شده است. این غار بسیار زیبا در نزدیکی دریا قرار گرفته است و شامل دیدنی های بسیاری در داخل  خود است که باید به اشکال بسیار جالب ناشی از فرسایش چند میلیون ساله اشاره کرد که در آنجا سنگ را به زیبایی شکل داده است. این غار شامل تونل  هایی تو در تو می‌شود و در درون ضخره قرار گرفته است.

دره ستارگان قشم

به توضیح سایت سفر باتو ، از دیدین ترین نقاط قشم که در میان طبیعت دوستان طرفدار زیادی دارد دره ستارگان است. این دره بسیار زیبا که به دلیل فرسایش خاک و صخره ها در طی 2 میلیون سال ایجاد شده است از نقاط بسیار جالب و خاص بر روی زمین است و در ایران به یک نقطه مهم برای طبیعت گردی تبدیل شده است. در آنجا حس می کنید که بر روی سیاره ای متفات از زمین قدم می زنید و اگر کسی شب در آنجا بماند می‌تواند در فاصله دور از شهر از ستارگان زیبا عکس های زیبا تهیه کند.

جزیره ناز قشم

یک جزیره بسیار جالب در قشم وجود دارد که به جزیره ناز مشهور است. این جزیره در هنگام جزر یک راه آبی دارد که می‌توانید از آنجا به این جزیره بروید و در هنگام مد این راه آبی بسته می‌شود و بلند شدن آب آن را از میان می برد و در واقع این جزیره گاهی اوقات به قشم وصل است و گاهی اوقات نیست. این جزیره تنها یکی از جزایر در اطراف قشم بوده و شامل طبیعتی زیبا و نقاط دیدنی می‌شود و در آنجا می‌توانید از آرامش آبهای خلیج فارس لذت ببرید. تور وان را آنلاین بخرید.

جنگل های حرا قشم

دیگر جاذبه طبیعی و مشهور در جزیره قشم جنگل های حرا هستند این جنگل ها بخش زیادی از قشم و استان هرمزگان را در بر گرفته اند و شامل نقاط بسیار پهناور با موجودات طبیعتی مختلفی می‌شود. پرندگان زیادی در این جنگل ها زندگی می‌کنند و آنجا محلی برای درختان خاصی است که ریشه در دریا دارند. جنگل های آنجا درختانشان آب شور را به شیرین تبدیل کرده و برای خود استفاده می‌کنند و این منطقه یکی از نقاط خارق العاده و بسیار جالب بر روی زمین به شمار می‌رود.

غار نمکدان مشهد

غار دیگری که در مشهد مورد توجه طبیعت دوستان قرار دارد غار نمکی یا غار نمکدان است که همانطور که از اسمش مشخص است به دلیل وجود لایه های نمک شناخته شده است. در آنجا می‌توانید لایه های سفید نمک را بر روی دیوار و سقف این غار مشاهده کنید که شبیه برف هستند. آنجا بر روی یک کوه با ارتفاع 340 متر واقع شده است و جلوه ای زیبا و بسیار جالب دارد. در آنجا می‌توانید به درون این غار رفته و از مناظر بسیار جالب آنجا دیدن کنید.

تنگه چاهکوه قشم

دیگر نقطه بسیار زیبا و طبیعتی که در قشم قرار دارد تنگه زیبای چاهکوه است که در واقع یک دره است که شامل صخره هایی از آهک با اشکالی بسیار جالب می‌شود. آنجا علاقه مندان به صخره نوردی را هم جذب خود کرده است که این به دلیل وجود صخره های بسیار خوب و مناسب برای ورزش صخره نوردی است. در آنجا می‌توانید به طبیعت گردی بپردازید و از صخره ها و نقاط دیدنی آنجا لذت ببرید که شامل انواع دیدنی ها مانند چاه های آب نیز می‌شود. تور ارمنستان را از دست ندهید.

سد گوران قشم

یکی از دیدنی های جالب در جزیره قشم روستای گوران است که این روستا یکی از روستا های قدیمی با ساکنین سنتی در این جزیره است که می‌توانید در آنجا با مردم محلی و سنت های آنها آشنا شوید و از غذاهای خوشمزه و محلی آنجا امتحان کنید. در آنجا یک سد قدیمی است که ساخت آن در زمان هخامنشیان و ساسانیان صورت گرفته است که یکی از جاذبه های بسیار جالب و باستانی است که در جزیره قشم وجود دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top