تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/06/18 - 09:10
کد خبر: 369601

اعلام فراخوان پذیرش در خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: اسکان دانشجویان در اتاق‌های خوابگاهی به صورت تک نفره خواهد بود و دانشجویان تا پایان هفته فرصت دارند تقاضای خود برای حضور در خوابگاه‌ها را ثبت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید رعیتی ضمن بیان این مطلب به تشریح مهم‌ترین برنامه دانشگاه خواجه نصیر در خصوص اسکان دانشجویان خوابگاهی برای ترم تحصیلی جدید پرداخت و اظهار کرد:‌ خوابگاه‌های این دانشگاه برای ترم جدید به صورت هتلینگ در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و روال ما این است که دانشجویان ارشد و دکتری که پروژه‌های تجربی و آزمایشگاهی دارند و یا اینکه در حال دفاع از پایان نامه و یا رساله هستند و باید در خوابگاه‌ها حضور داشته باشند در صورت تایید استاد راهنما و دانشکده، خوابگاه در اختیار این دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر به صورت چرخشی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، گفت: فراخوان پذیرش در خوابگاه‌ها از روز شنبه ۱۵ شهریورماه منتشر شده و در حال ارزیابی این هستیم که چه تعداد دانشجو متقاضی حضور در خوابگاه‌ها هستند و دانشجویان نیز تا پایان هفته جاری فرصت دارند تقاضای خود را طرح کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی همچنین با بیان اینکه اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها براساس پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی صورت خواهد گرفت، افزود: حضور دانشجویان در اتاق‌ها به صورت یک نفره خواهد بود و دانشجویان قبل از ورود به خوابگاه‌ها باید به مرکز بهداشت دانشگاه مراجعه و گواهی سلامت خود را دریافت کنند و قبل از ورود این دانشجویان تمامی اتاق‌ها ضدعفونی خواهند شد و همان طور که عنوان شد عموما اتاق‌های ما یک نفره خواهد شد.

دکتر رعیتی با بیان اینکه ترم تحصیلی جدید دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه خواجه نصیر به شکل مجازی برگزار خواهد شد، گفت: اگر دانشجویان برای دروس کارگاهی خود نیازمند حضور در خوابگاه باشند، می‌توانند درخواست خود را ارسال کنند تا به صورت دوره‌ای و موقت خوابگاه به آن‌ها تعلق بگیرد.

وی در خصوص وضعیت اسکان دانشجویان جدیدالورود دانشگاه خواجه نصیر نیز گفت: با توجه به اینکه این دانشجویان از هفته اول آبان وارد دانشگاه‌ها خواهند شد، بنابراین برنامه‌های خاصی برای حضور این دانشجویان در دانشگاه داریم اما چون این دانشجویان از ابتدای مهرماه آموزش خود را شروع نمی‌کنند در نتیجه هنوز برنامه‌ریزی برای نحوه اسکان این دانشجویان نکرده‌ایم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تأکید بر اینکه حدود دو هزار نفر ظرفیت خوابگاهی در دانشگاه خواجه نصیر وجود دارد، گفت: در صورت اسکان دانشجویان در اتاق‌ها به صورت تک نفره حدودا ما همزمان ۵۰۰ دانشجو را می‌توانیم در آن واحد پذیرش کنیم و مدت زمان حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها نیز بستگی به نوع فعالیت آن‌ها و تأیید استان راهنما و دانشکده می‌باشد.

دکتر رعیتی با بیان اینکه فعلا در حال حاضر برنامه غذایی به صورت سلف سرویس در دانشگاه اجرا نمی‌شود، گفت: در ترم جدید سلف سرویسی در دانشگاه وجود ندارد اما فعالیت رستوران‌های مکمل و ارائه غذاها به صورت بیرون بر و بسته‌بندی شده از جمله برنامه‌های ما در ترم جاری خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top