تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/07/09 - 10:49
کد خبر: 371789

کلید اتوماتیک تهران برق

هدف کلیدهای اتوماتیک؛ توعی قطعه با تحمل جریانی بالا است که هنگام بروز حادثه، بتواند تمامی جریان برق بعد از خود را قطع کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» زندگی در قرن 21 ام بدون جریان برق امکان پذیر نیست. نیروی برق بر روی همه بخش‌های زندگی انسان‌ها تاثیر می‌گذارد، ولی گاهی همین نیروی به ظاهر ساده می‌تواند بسیاری خطر ساز باشد! به همین منظور قطعه‌های بسیاری برای استفاده مطمعن‌تر، ایمن‌تر و راحت‌تر از جریان برق به وجود آمده‌اند.

یکی از مهم‌ترین قطعه هایی که تاثیر به سزایی در تامین امنیت تجهیزات و تاسیسات برقی دارد، قطعه‌ایی به نام کلید اتوماتیک است. هر جا که قرار است جریان برق را جاری سازند، اقدام‌های مهمی در خصوص تامین امنیت آن در نظر گرفته می‌شود. از کلید  اتوماتیک (MCCB)، به عنوان یکی از الزامات برای تامین حفاظت در شبکه‌های توزیع برق یاد می‌شود. برای مشاهده‌ی انواع کلیدهای اتوماتیک به سایت فروشگاه تهران برق مراجعه کنید.

کلید اتوماتیک تهران برق

هدف کلیدهای اتوماتیک؛ توعی قطعه با تحمل جریانی بالا است که هنگام بروز حادثه، بتواند تمامی جریان برق بعد از خود را قطع کند.

یکی از قابلیت‌های مهم کلیدهای اتوماتیک، سه حالته بودن سوئیچ این نوع کلیدها است؛ در صورت بروز حادثه در یک کلید اتوماتیک، کلید به جای قرار گرفتن در حالت قطع، به صورت حالت خطا قرار خواهد گرفت. این ویژگی مهم، امکان مشاهده قطعی مدار و شناسایی علت آن حادثه (قطع دستی یا بروز خطا) را به ما نشان خواهد داد.

در صورت عئم تعبیه، کلیدهای اتوماتیک و بروز حوادثی هم‌چون برق گرفتگی، اتصال کوتاه در سیستم، اضافه شدن جریان غیر مجاز یا هجومی به شبکه، یا حتی  در صورت برقرار شدن جریان های بالا در شبکه، در کسری از ثانیه شاهد خسارات‌های زیادی خواهیم بود. عمکلرد کلید اتوماتیک در چنین حوادثی به این گونه خواهد بود؛ کلید اتوماتیک با افزایش هجومی جریان می‌تواند اتصال کوتاه سیستم توزیع بعد از خود را به کلی قطع کند و مانع از بروز خسارت در تمام شبکه بشود.

همانند کلیدهای مینیاتوری، کلیدهای اتوماتیک نیز ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی دارند. برای مشاهده اتواع کلید اتوماتیک و خرید کلید اتوماتیک و مینیاتوری به سایت فروشگاه تهران برق مراجعه کنید یا با شماره‌ی 02133988516 تماس بگیرید؛ تیم پشتیبان متخصص حرفه‌ایی تهران برق جوابگوی پرسش‌های شما خواهند بود.

فرق بین کلیدهای اتوماتیک کامپکت و کلیدهای مینیاتوری در چیست؟ - اول اینکه حساسیت بکار برده در کلیدهای اتوماتیک کامپکت خیلی بیشتر از کلیدهای مینیاتوری است، زیرا اساس طراحی کلیدهای اتوماتیک کامپکت، قطع همه‌ی سیستم، در صورت نیاز به سرعت، است و کلیدهای اتوماتیک هر 3 فاز را قطع می‌کندن. در حالیکه کلیدهای مینیاتوری تنها می‌توانند یک فاز را قطع کنند. و فرق دیگر بین کلیدهای اتوماتیک کامپکت و کلیدهای مینیاتوری در رقم آمپرشان است. کلیدهای اتوماتیک کامپکت در آمپرهای بالا طراحی شده‌اند و در مقابل اتصال کوتاه به سرعت وارد عمل می‌شوند.

یکی از دیگر تفاوت‌های بارز بین کلیدهای اتوماتیک کامپکت و کلیدهای مینیاتوری، رنج جریان آن‌ها است. کلیدهای اتوماتیک کامپکت در رنج وسیعی از جریان‌های استاندار از 20 الی 1600 تولید شده‌اند، که بالاتر از کلیدهای مینیاتوری قرار می‌گیرند. هم چنین ساختمان داخلی کلید اتوماتیک کمپکت از 3 کنتکاک شامل کنتاک اصلی (قدرت)، کنتاک فرعی (کمکی) و کنتاک جرقه گیر تشکیل شده است و برای کلید های اتوماتیک نیز 2 رده؛ 3 پل و 4 پل، در نظر گرفته شده است.

تفاوت کلیدهای اتوماتیک کامپکت قدیمی با کلیدهای اتوماتیک کامپکت امروزی در چیست؟ -کلیدهای اتوماتیک کامپکت قدیمی با استفاده از دستگاه‌های الکترومکانیکی (مغناطیسی حرارتی) که ثابت یا قابل تعویض بودند، کار می‌کردند. در حالیکه کلیدهای اتوماتیک کامپکت امروزی حساس به حرارت، در مقابل جریان غیر مجاز از تجهیزات مراقبت کند. هدف تهران برق، عرضه به روزترین کلیدهای اتوماتیک با قیمتی مناسب است.

قیمت کلیدهای اتوماتیک کامپت بر اساس ویژگی‌‌ها، یک سری پارامترهای الکتریکی مانند سطح جریان نامی‌ قابل تحمل، قدرت قطع قابل تحمل، سطح ولتاژ عایقی و ….  متفاوت است. برای مشاهده و اطلاع دقیق از قیمت کلیدهای اتوماتیک کامپکت می‌توانید به فروشگاه تهران برق https://tehranbargh.com/ مراجعه کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top