تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/07/10 - 10:12
کد خبر: 371918

دیاباته و میلیچ فسخ می‌کنند؟

مهلت تسویه بدهی باشگاه استقلال به شیخ دیاباته و میلیچ امروز به پایان رسید و حالا هر دو بازیکن می توانند به صورت یکطرفه قراردادشان را فسخ کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سایت طرفداری، ساعاتی پس از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال، مدیران میانی این باشگاه گزارش خطرناکی به هیات مدیره فرستادند؛ مهلت پرداخت بدهی ها به هروویه میلیچ و شیخ دیاباته تمام شده و این دو بازیکن می توانند یک طرفه قراردادشان را فسخ کنند.

 گویا باشگاه استقلال تا این لحظه مطالبات میلیچ را پرداخت نکرده و مطالبات شیخ دیاباته هم که به شکل اقساطی و ۵۰ هزار یورو هر چند روز یک بار در حال پرداخت بود، متوقف شده است. مطابق تعهدی که باشگاه استقلال به میلیچ داده بود، آنها باید حداکثر تا همین امروز نهم مهر ماه برابر با ۳۰ سپتامبر پول این بازیکن را پرداخت می کردند تا میلیچ که چند ماهی می شود از استقلال پول نگرفته، برای فسخ یکطرفه قرارداد و شکایت جهت دریافت غرامت اقدام نکند. حالا مطابق اسناد موجود در باشگاه، مشخص شده سعادتمند و همکارانش پس از بازگشت از دوحه هیچ پولی به میلیچ نداده اند و از این جا به بعد، اختیار با بازیکن خارجی استقلال است که موقع خداحافظی با مدیران باشگاه در دوحه، گفته بود فقط تا ۳۰ سپتامبر صبر می کند و پس از آن از طریق قانون برای دریافت طلبش و جدایی از استقلال اقدام خواهد کرد.

 استقلال همچنین قرار بود هر چند روز یک بار مبلغ ۵۰ هزار یورو برای شیخ دیاباته حواله کند تا بدهی اش به این بازیکن تسویه شود. طبق ادعای یکی از کارمندان باشگاه، در کمال تعجب، مدیرعامل برکنار شده باشگاه استقلال امروز از حواله کردن پولی که باشگاه پرداختش را به دیاباته تعهد کرده بود، خودداری کرد.

یکی از اعضای هیات مدیره در این خصوص ادعا کرده برخی مدیران میانی باشگاه می گویند احمد سعادتمند پس از آن که متوجه شد هیات مدیره تصمیم قطعی گرفته او را برکنار کند، قید پیگیری این کار را زد.

 شیخ دیاباته که پیش از این به استقلال فقط تا اواخر سپتامبر مهلت داده و تهدید کرده بود در غیر این صورت، قراردادش را یکطرفه فسخ می کند، در دوحه و در جریان بازی های لیگ قهرمانان آسیا، تنها به این شرط که کل مطالباتش تا ۳۰ سپتامبر تسویه شود، به استقلالی ها مهلت مجدد داد اما حالا که این پول به حسابش حواله نشده، می تواند نسبت به فسخ یکطرفه قراردادش اقدام کند.

 هواداران استقلال به شدت روی حفظ شیخ دیاباته حساس هستند و جدایی او می تواند ضربه بزرگی به آنها و استقلال بزند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top