تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/07/13 - 09:38
کد خبر: 372199

سیدایمان احمدی

مرقومه‌ای خطاب به جناب آیت‌الله طباطبایی‌نژاد

مرقومه‌ای خطاب به جناب آیت‌الله طباطبایی‌نژاد

به عنوان یک فرزند کوچک انقلاب که در سنگر انجمن اسلامی فعالیت می‌کند عرض می‌کنم، معتقدم این رفتارهای تند جز فراهم کردن دستاویزی برای بهانه‌جویی های ضد انقلاب، دلسردی مردم و پررنگ شدن لجاجت و نفرت در این خواهرانمان هیچ فایده دیگری ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سیدایمان احمدی// اول؛ مگر رهبری نگفتند که این خانم‌هایی که در عرف معمولی به آنها بدحجاب می‌گویند را نباید رد کرد و این کار خلاف حق و مصلحت است؟ مگر نگفتند که نقص ایشان ظاهری و نقص امثال من باطنی است؟ مگر نگفتند که باید با زبان خوش، نهی از منکر نمود و نه با ایجاد نفرت؟ ناامن کردن فضای جامعه برای این افراد که حاج قاسم آنها را چون دختران خودش می‌داند با کجای این مشی آقا سازگاری دارد؟ و جز نفرت پراکنی چه حاصلی خواهد داشت؟

دوم؛ الآن که مردم درگیر شدیدترین فشارهای معیشتی هستند فکر می‌کنید با شنیدن این حرف چه حسی پیدا می‌کنند؟ آیا نمی‌گویند که نگاه و دغدغه‌ی امام جمعه شهرمان چه فاصله ژرفی با مسئله ها و مطالبه های امروز ما مردم دارد؟ اصلاً آیا جمهوری اسلامی در نظام مسائل خود اولویتی جز حجاب ندارد؟

سوم؛ شما سال‌هاست امام جمعه اصفهان هستید. سوالی دارم. جنابعالی در راستای ایفای نقش خودتان نسبت به این مسئله‌ی از نظر بنده فرهنگی و نه سرهنگی، چه دستاورد روشن و یا اثرگذاری مثبتی در شهرمان داشته‌اید؟

به عنوان یک فرزند کوچک انقلاب که در سنگر انجمن اسلامی فعالیت می‌کند عرض می‌کنم، معتقدم این رفتارهای تند جز فراهم کردن دستاویزی برای بهانه‌جویی های ضد انقلاب، دلسردی مردم و پررنگ شدن لجاجت و نفرت در این خواهرانمان هیچ فایده دیگری ندارد. این نوع اظهارات شما همچنین می‌تواند موجب بروز رفتارهای غیر عقلانی، خودسرانه و خارج از حدود قانون و شرع توسط طیف مذهبی‌نمای رادیکال شود و از طرف دیگر دست آمران حقیقی به معروف و ناهیان حقیقی از منکر را برای ایفای وظیفه شرعی‌شان ببندد.

در پایان باید بگویم انصاف این بود بفرمایید فضای جامعه باید برای مفسدان اقتصادی، رانت‌خواران و آقازاده‌های مفت‌خور ناامن شود که اینان حقیقتا هنجارشکنان واقعی هستند. از شما که در جایگاه نمایندگی مقام معظم رهبری در استان هستید دلسوزانه خواهشمندم با ملاحظه و دقت نظر بیشتری در مورد مسائل گوناگون اظهار نظر فرمایید و یا اگر خدایی نکرده واقعاً چنین دیدگاه‌هایی دارید حداقل در فضای عمومی و یا در حضور رسانه‌ها اظهار فضل نفرمایید تا شاهد هزینه‌سازی برای رهبرمان و تضعیف نظام و آرمانهایش توسط بدخواهان ملت ایران نباشیم.

*دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مرتضی
1399/07/13 - 10:40

احسنت احسنت
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top