تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/07/15 - 22:08
کد خبر: 372510

اطلاع از قیمت اسپیس

اسپیس که از آن به عنوان اسپیس و یا داربست نمایشگاهی نیز یاد می شود با دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد توانسته است، گزینه ی مناسبی برای ساخت و طراحی غرفه ها در نظر گرفته شود. با انتخاب این نوع از محصولات می توانید از کیفیت و مقاومت سازههای ساخته شده با استفاده از آنها مطمئن باشید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اسپیس که از آن به عنوان اسپیس و یا داربست نمایشگاهی نیز یاد می شود با دارا بودن قابلیت های منحصر به فرد توانسته است، گزینه ی مناسبی برای ساخت و طراحی غرفه ها در نظر گرفته شود. غرفه سازی در سال های اخیر به منظور تبلیغات محصولات از توجه بالایی برخوردار است و در این راستا نیز شرکت های مختلفی بر سرکار آمده اند که تجهیزات لازم برای طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی را هدف قرار دهند. شما میتوانید به راحتی اقدامات لازم برای خرید آنلاین انواع مختلف از این محصولات را در کوتاهترین مدت زمان انجام دهید و از کارایی آنها برای ساخت غرفه های نمایشگاهی بهره مند شوید. اسپیس فریم ها در مقایسه با سایر محصولات مشابه به دلیل ویژگی های ممتازی که دارند از توجه بالایی برخوردار هستند که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • استحکام بالا
  • تنوع مختلف
  • راحتی در جابه جایی
  • نصب آسان
  • زیبایی بصری کافی
  • انعطاف پذیری کافی
  • کارایی بیشتر

با انتخاب این نوع از محصولات می توانید از کیفیت و مقاومت سازههای ساخته شده با استفاده از آنها مطمئن باشید. از سوی دیگر به کار گیری آنها به شما اجازه می دهد تا طرح های دلخواه را برای ساخت غرفه های مد نظر خود در نظر بگیرید.

اطلاع از قیمت اسپیس

Figure 1معرفی اسپیس

فروش اسپیس

شرکت های مختلفی در زمینه ی فروش اسپیس فعالیت دارند، هر یک از آنها این نوع از محصولات را با توجه به کارایی و قابلیت های که دارند، به قیمت متفاوت به فروش میرسانند. به منظور خرید محصولات با کیفیت حتما فروشگاه های معتبر را برای خرید و فروش اسپیس در اولویت قرار دهید زیرا کلاهبرداران بسیاری در صدد فروش محصولات تقلبی خود هستند. محصولات نامرغوب نه تنها کارایی کافی نخواهند داشت، بلکه با فروپاشی سازه ی ایجاد شده می تواند به خسارت های گزافی منجر شود.

 قرار است یکبار برای خرید اسپیس هزینه کنید و برای مدت طولانی از کارایی آن در ساخت غرفه های نمایشگاهی بهره مند شوید، پس سعی کنید، محصولات با کیفیت را هدف قرار دهید. به منظور اطلاع از شرایط راهنمای خرید آنلاین انواع مختلف از اسپیس های موجود در لیست فروش ما، تردید نکنید با ما از طریق شماره های موجود ر تماس باشید. اعتماد شما، سرمایه ما است به همین دلیل در تلاش هستیم که محصولاتی با کیفیت عالی در اختیار کاربران قرار دهیم. کارشناسان بخش فروش ما، قبل از اینکه محصولی را در لیست فروش قرار دهند، بررسی های کاملی در مورد کیفیت و کارایی آنها انجام می دهند. با ما تجربه خرید محصول مرغوب به قیمت مناسب را احساس خواهید کرد. در گذشته داربست های مورد استفاده برای ساخت غرفه های نمایشگاهی از جنس فلز بوده و این امر مشکلات بسیاری به همراه داشته است. از جمله مهمترین معایب داربست های فلزی می توان به حساسیت آنها به شرایط اقلیمی مختلف و سنگین بودن آنها اشاره کرد.  اسپیس فریم دارای وزن سبکی می باشد از سوی دیگر مقاومت بالایی دارد به همین دلیل سازه ی ساخته شده با استفاده از آن دارای کارایی و قابلیت بالا  است.

قیمت اسپیس

فاکتورهای مختلفی در قیمت اسپیس دخیل است. از جمله مهمترین پارامترهای تاثیر گذار در قیمت نهایی این نوع از محصولات می توان موارد زیر را نام برد:

  • ابعاد
  • اندازه
  • کیفیت
  • مقاومت
  • استانداردهای به کار رفته برای ساخت آنها
  • کارایی

هر یک از موارد یاد شده به مقدار قابل ملاحظه ای می تواند در قیمت نهایی این نوع از محصولات تاثیر گذار باشد. لازم به ذکر است که انواع مختلف اسپیس های موجود در بازار دارای یک قیمت مشخص هستند به همین دلیل هر گاه این نوع از محصولات با هزینه های متفاوت به شما پیشنهاد می شود، حتما به کیفیت آنها مشکوک باشید زیرا هیچ ارزانی، بی دلیل نیست.

به منظور اطلاع از قیمت اسپیس می توانید با ما با شماره های موجود در تماس باشید و یا به اولین صفحه ی وب سایتمان مراجعه کنید. اطلاعات کامل در مورد خرید این محصولات توسط کارشناسان بخش فروش ما در اختیار شما قرار داده می شود. در خرید اسپیس فریم لازم است نمونه هایی را مد نظر قرار دهید که با طرح غرفه ی مد نظر سازگار باشد. نکته ی دیگری که در به کارگیری این محصولات حائز اهمیت است، اقدامات اجرا و نصب آنها می باشد، هرگونه سهل انگاری در پروسه ی نصب می تواند به طور کامل کارایی و قابلیت این محصول را با مشکل مواجه کند. به همین دلیل تاکید می شود کار را به کاردان بسپارید، در صورت نیاز می توانید از خدمات نصب آنها نیز بهره مند شوید.

اطلاع از قیمت اسپیس

Figure 2فروش اسپیس

اسپیس دست دوم

اسپیس فریم دست دوم برای افرادی که هزینه و بودجه ی کافی برای خرید اسپیس های نو را ندارند، گزینه ی مناسبی است. در لیست فروش اسپیس ما می توانید نمونه های دست دوم را نیز مشاهده کنید، این نوع از محصولات دارای مقاومت و کارایی مطلوب است، ماقبل از اینکه آنها را در لیست فروش قرار دهیم، ارزیابی کافی در مورد کیفیت آنها انجام می دهیم.

اگر به طور ویژه در زمینه ی ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد، توصیه می شود که نمونه های نو را در اولویت قرار دهید زیرا محصولات نو دارای طول عمر بیشتری بوده و می توانید برای مدت بیشتری از مزیت آنها بهره مند شوید. البته در صورتی که بودجه ی کافی موجود نباشد نمونه های دست دوم نیز می تواند گزینه ی مناسبی باشند. ما اسپیس دست دوم شما را خریدار هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش نمونههای دست دوم با ما در تماس باشید.

اجاره اسپیس

اجاره اسپیس فریم نیز دارای مزیت های بسیاری است که از جمله مهمترین آنها می توان موارد زیر را نام برد:

  • عدم نیاز به نگهداری آنها
  • پرداخت هزینه ی کمتر
  • امکان دسترسی به تنوع وسیعی از اسپیس ها
  • امکان تغییر نمونه های موجود با توجه به طرح غرفه

هر یک از مزیت های یاد شده سبب شده است که امروزه اجاره اسپیس از توجه بالایی برخوردار باشد، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اجاره ی این نوع از محصولات می توانید با ما با شمارههای موجود در تماس باشید. راهنمایی کامل در مورد هزینه ها توسط کارشناس بخش فروش ما در اختیار شما قرار داده می شود.

اطلاع از قیمت اسپیس

Figure 3اجاره اسپیس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top