تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/07/27 - 10:56
کد خبر: 373518

راهنمای جامع خرید ویدئو پروژکتور کلاسی

همچنین پس از خرید، با پشتیبانی و خدمات پس از فروش آی پروژکتور همراهی می‌شوید. اگر در تهران زندگی می‌کنید ظرف 3 ساعت پس از خرید، دستگاه برای شما ارسال می‌شود. همچنین امکان ارسال به تمام نقاط کشور برای گروه تخصصی آی پروژکتور وجود دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آیا می‌دانید برای خرید ویدئو پروژکتور کلاسی عالی و به‌صرفه باید به چه مواردی توجه کنید؟

راهنمای جامع خرید ویدئو پروژکتور کلاسی

از زمانی که ویدئو پروژکتور کلاسی و برد هوشمند به جای تخته سیاه و گچ، به کلاس‌های درسی دانش‌آموزان و دانشجویان وارد شده است، سالیان سال است که می‌گذرد. دنیای مدرن و پست‌مدرن در هر لحظه و به سرعت به دنبال پوشش تمام نیازهای بشری و انتقال آن به دنیای پرسرعت دیجیتال است و در این میان مراکز دانشگاهی به خصوص، با توجه به متد خاص تدریس و نیاز به کنفرانس دادن دانشجویان، نیاز شدیدی به لوازمی چون ویدئو پروژکتور دانشگاه و ویدئو پروژکتور سالن همایش دارند. همچنین باید یک نگاه نوین در جامعه وجود داشته باشد و از همین رو بایستی دانست که کودکان و جوانان بسیار سریعتر از دیگر رده‌های سنی، خود را با دنیای دیجیتال هماهنگ کرده‌اند؛ بر این اساس فضای آموزشی باید همگام با دیگر فضاهای نوجوانان و جوانان حرکت کند تا بتواند آنچه لازمه‌ی جامعه پذیری و رشد علمی در دنیای جدید است را به اعضای جامعه خود انتقال دهد.

امروزه پروژکتورها یک وسیله ضروری در کلاس‌های درس و دانشگاه برای امر آموزش هستند. و به خوبی  این را هم می‌دانیم که دانش‌آموزان و دانشجویان امروزه دیگر، همانند نسل‌های دهه 50 و 60 به فضای آموزشی تخته سیاه و حتی زحمت انتقال داده‌ها از طریق رم به سیستم‌های خانگی و پخش آن از پروژکتورهای ساده و غیره، راضی نمی‌شوند. بر همین اساس بهتر است هنگام خرید ویدئو پروژکتور کلاسی، ویدئو پروژکتور دانشگاه و ویدئو پروژکتورسالن همایش به موارد مهم و اساسی برای خرید، دقت کنیم.

چند نکته برای انتخاب ویدئو پروژکتور کلاسی

راهنمای جامع خرید ویدئو پروژکتور کلاسی

کاربرد ویدئو پروژکتور کلاسی و ویدئو پروژکتور دانشگاه تقریباً یکسان است؛ بنابراین آنچه مهم است، انتخاب یک پروژکتور متناسب و هماهنگ با نیازهای آموزشی و بودجه موجود می‌باشد وهنگام خرید هر نوع از آن، بایستی به چند مورد مهم توجه کرد:

  • وضوح و روشنایی تصویر: دانشجویان و دانش‌آموزان باید بتوانند از هر جایی که در کلاس نشته‌اند، تصویر را به صورت شفاف ببینند و کیفیت صدا را در تمام کلاس و یا سالن همایش و سخنرانی دانشگاه، به یک اندازه دریافت کنند. تصویر پخش شده بر روی بُرد باید به گونه‌ای باشد که در فضای عادی کلاس که خیلی هم تاریک نیست، به وضوح مشخص باشد. برای استفاده از ویدئو پروژکتور کلاسی و ویدئو پروژکتور دانشگاه در کلاس درس با روشنایی عادی، باید از پروژکتورهایی استفاده کنید که میزان روشنایی و سفید بودن تصویر آن بین 2200 تا 4000 لومن است. ضمناً بهتر است رزولوشن یا وضوح تصویر پروژکتور با رزولوشن رایانه یکسان باشد. همچنین استفاده از راهکارهایی مانند فناوری سه تراشه‌ای 3LCD که دراغلب ویدئو پروژکتور کلاسی به کار می‌روند به تولید و پخش تصاویر زنده و درخشان به صورت مستمر کمک می‌کنند.
  • به دنبال پروژکتورهایی باشید که انجام فعالیت‌های روتین مانند خاموش و روشن کردن و اتصال به دستگاه‌های مختلف به سادگی انجام شود و هر بار به دنبال انجام تنظیمات متناسب با دستگاه‌های متفاوت نباشید.
  • ویدئو پروژکتور کلاسی و ویدئو پروژکتور دانشگاه باید به سیستم صدای 10 وات و قابلیت زیرنویس خودکار مجهز باشند.
  • در انتخاب مدل پروژکتورها، مدل‌هایی را انتخاب کنید که عمر لامپ بالایی دارند. (مثلاً 5000 یا 6000 ساعت) و با خدمات پس از فروش پشتیبانی می‌شوند. چرا که هزینه‌های نگهداری و مقدار مصرف برق با توجه به بودجه‌های اندک مدارس و دانشگاه باید هنگام خرید، مورد توجه شما باشد. در این زمینه با توجه به تفاوت مدل، کارکرد و قیمت دستگاه‌ها می‌توانید از تیم تخصصی آی پروژکتور مشورت بگیرید تا متناسب با نیازخود، بهترین خرید را داشته باشید.
  • از ویدئو پروژکتورهایی استفاده کنید که قابلیت خودکار کیستون را دارد. کیستون قابلیتی است که به طریق آن معلم و استاد در کلاس درس و دانشگاه به‌راحتی می‌توانند با یک سویچ، هنگام نیاز به توجه دانش‌آموزان و یا دانشجویان به سخنان خود، صدا و تصویر ویدئو را برای مدت زمان قابل تنظیم قطع و سپس روشن کنند.
  • ویدئو پروژکتور کلاسی و ویدئو پروژکتور دانشگاه و ویدئو پروژکتورسالن همایش باید به خوبی بتواند با دیگر امکانات و ابزارها در کلاس و یا دانشگاه هماهنگ و همگون باشد. یعنی به‌راحتی بتوان لپ‌تاب، سیستم خانگی، دی وی دی، پخش کننده‌های VHS، دوربین دیجیتال، حتی اسکنرو پرینتر و مابقی وسایل را به آن وصل نمود. بنابراین باید از درگاه‌های مناسب پروژکتور مانند کامپوزیت، کامپوننت، S-VIDEO، USB، HDMI، و ورودی و خروجی صداها اطمینان پیدا کنید.

راهنمای جامع خرید ویدئو پروژکتور کلاسی

ویدئو پروژکتور سالن همایش

هنگام خرید ویدئو پروژکتورسالن همایش، علاوه بر موارد ذکر شده برای ویدئو پروژکتور کلاسی، باید توجه داشته باشید که فضای یک سالن همایش استاندارد بزرگ‌تر است و پروژکتور باید بتواند پخش تصویر برای تمام سالن را با کیفیت بالا ساپورت کند. همچنین کیفیت صدا باید به گونه‌ای باشد که تمام سالن به یک اندازه صدا را دریافت نمایند. بر این اساس از ویدئو پروژکتورهایی استفاده کنید که رزولوشن بالای 4000 را دارند و به تمام دستگاه‌های جانبی و شبکه اینترنت وصل می‌شوند. تا سخنران در سالن بتواند همراه با حرکت بر روی سن، از طریق تبلت و یا لپ‌تاب به پروژکتور و یا برد هوشمند وصل شود و مطالبش را با بیشترین کیفیت به مخاطبان خود عرضه کند.

برد هوشمند چیست؟

برد هوشمند یک صفحه نمایش بزرگ و تعاملی است که از طریق ویدئو پروژکتور تصاویر را به نمایش در‌می‌آورد. برد هوشمند چهارنوع دارد:

  • اینفرارد و مقاومتی از طریق لمس انگشتان دست و یا قلم مخصوص امکان کار را فراهم می‌کند.
  • برد هوشمند الکترومغناطیسی و التراسونیک فقط توسط قلم مخصوص خود کار می کند.

کارکرد برد هوشمند همانند این است که پشت یک لپ‌تاب با صفحه نمایش لمسی نشسته‌اید و کل کارهایی را که بر روی رایانه به کمک موس و کیبرد انجام می‌دهید اینجا به طریق لمس انگشتان و یا قلم مخصوص انجام می‌شود. مهم ترین کاربرد برد هوشمند در کلاس درس و کلاس‌های دانشگاهی و مدارس هوشمند است.

راهنمای جامع خرید ویدئو پروژکتور کلاسی

ویدئو پروژکتور کلاسی را از کجا خریداری کنیم؟

آی پروژکتور(iprojector.ir) به عنوان اولین وبسایت فروش اینترنتی ویدئو پروژکتور در ایران از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این مدت به یکی از بزرگترین فروشگاه‌های تخصصی واردات و فروش ویدئو پروژکتورها در ایران، تبدیل شده است. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات ازکاربرد، عملکرد و قیمت ویدئو پروژکتور کلاسی در مدل‌ها و برندهای مختلف با تیم تخصصی و کارشناسان وبسایت آی پروژکتور تماس بگیرید و متناسب با کاربرد و فضای خود ویدئو پروژکتور مناسب و به صرفه را خریداری کنید.

همچنین پس از خرید، با پشتیبانی و خدمات پس از فروش آی پروژکتور همراهی می‌شوید. اگر در تهران زندگی می‌کنید ظرف 3 ساعت پس از خرید، دستگاه برای شما ارسال می‌شود. همچنین امکان ارسال به تمام نقاط کشور برای گروه تخصصی آی پروژکتور وجود دارد. با آی پروژکتور همراه شوید و با خرید ویدئو پروژکتور کلاسی با کیفیت از برندهای معتبر دنیا زیباترین تصاویر و مطالب آموزشی را به بهترین کیفیت به فراگیران سرزمینمان انتقال دهید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
آمریکا: ایران در حال دور زدن تحریم‌ها و فروش نفت است
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top