تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/07/27 - 12:07
کد خبر: 373528

برگزاری المپیاد علمی دانشجویی کشور در زمان مناسب

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره لغو المپیاد علمی دانشجویی به دلیل محدودیت های کرونا گفت: بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور حتما در زمان مناسب برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: قرار بود مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور روز جمعه ۲۵ مهرماه ۹۹ برگزار شود که به دلیل محدودیت های تردد که از روز چهارشنبه ۲۳ مهر از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد، این آزمون لغو شد.

وی افزود: بخشی از سئوالات به مناطق ۱۰ گانه ارسال شده بود و بخشی دیگر هنوز در تهران بود که آن سری از سئوالات که ارسال شده است هم اکنون تحت تدابیر حفاظتی وجود دارد و جای نگرانی برای داوطلبان نیست.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان برگزاری المپیاد علمی دانشجویی گفت: ما در انتظار هستیم که کمی شرایط برای برگزاری آزمون بهبود پیدا کند و داوطلبان مشکلی برای حضور در آزمون نداشته باشند زیرا بخشی از این داوطلبان باید از شهرهای خود در محل های اعلام شده برای آزمون حضور پیدا کنند. ضمن اینکه پروتکل های بهداشتی برگزاری آزمون به صورت کاملا سختگیرانه اجرا خواهد شد.

خدایی تاکید کرد: بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور حتما در زمان مناسب برگزار خواهد شد و داوطلبان نگرانی از این موضوع نداشته باشند.

مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور قرار بود روز جمعه ۲۵ مهرماه ۹۹ با حضور یک هزار و ۶۷۷ دانشجو در دانشگاه‌های مناطق ۱۰ گانه برگزار شود.

این دانشگاه ها شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز بود. 

به دلیل اعمال محدودیت های رفت و آمد از سوی ستاد ملی کرونا در روزهای ۲۳ تا ۲۷ مهرماه این آزمون لغو شد.

بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۲۴ رشته برگزار می‌شود.

رشته‌های این دوره از المپیاد شامل زبان و ادبیات فارسی، مجموعه علوم جغرافیایی، علوم اقتصادی، مجموعه الهیات و معارف اسلامی - علوم قرآنی، مجموعه علوم تربیتی، مجموعه حقوق، مجموعه روانشناسی، علوم زمین، شیمی، مجموعه فیزیک، مجموعه زیست شناسی سلولی و مولکولی، آمار، مجموعه ریاضی، زیست شناسی گیاهی، زیست شناسی جانوری، مجموعه مهندسی برق، مجموعه مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مجموعه مهندسی عمران، مجموعه مهندسی مکانیک، مجموعه مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مجموعه زراعت و اصلاح نباتات و طراحی صنعتی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top