تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/07/28 - 09:57
کد خبر: 373625

معرفی برندهای تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ

در بین تولید کنندگان انواع بلبرینگ برخی از برند ها دارای شهرت جهانی هستند. این شهرت به سبب کیفیت بسیار بالای تولید، طول عمر بالای قطعات، روانکاری مناسب محصولات و مراکز خدمات پس از فروشی است که در اقصی نقاط دنیا دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مصرف بسیار گسترده بلبرینگ ها و رولبرینگ ها در صنایع و نیاز روز افزونی که به این قطعه کاربردی صنعتی وجود دارد سبب شده است تا تولید کنندگان بسیاری در دنیا به تولید انواع بلبرینگ، یاتاقان و رولبرینگ مبادرت داشته باشند. قابلیت های تولید کنندگان مختلف بلبرینگ ها و رولبرینگ متفاوت بوده و این قطعه صنعتی با کیفیت های بسیار متنوعی وارد بازار می شود که هر چند ممکن است از نظر سایز و طراحی شباهت داشته باشند اما قابلیت عملکرد آنها تحت بارگذاری می تواند تفاوت بسیاری داشته باشد.

در تولید بلبرینگ ها سه فاکتور طراحی، انتخاب متریال مناسب در تولید و عملیات حرارتی بکار گرفته شده برای فراوری فلزات بکار رفته در تولید بلبرینگ می توانند از مهمترین فاکتور های کیفی بلبرینگ ها بشمار روند. بر خلاف طراحی بلبرینگ و انتخاب متریال تولید بلبرینگ که با آنالیز مواد و دستگاه های اندازه گیری دقیق قابل دستیابی هستند و هر تولید کننده ای نیز می تواند با کپی برداری از نمونه های اصلی از این اطلاعات در تولید بلبرینگ استفاده نماید عملیات حرارتی سخت کاری بلبرینگ که بصورت مستقیم بر تنسایل مقاومتی بلبرینگ و سختی سطحی بلبرینگ تاثیر می گذارند عملیاتی کاملا محرمانه برای تولید کنندگان بوده که به هیچ وجه با مهندسی معکوس قابلیت دست رسی به این اطلاعات وجود ندارد، امری که سبب تفاوت کیفی برند های معتبر جهانی با برند های متفرقه می شود.

معرفی برندهای تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ

برند های بین المملی تولید کننده بلبرینگ و رولبرینگ

در بین تولید کنندگان انواع بلبرینگ برخی از برند ها دارای شهرت جهانی هستند. این شهرت به سبب کیفیت بسیار بالای تولید، طول عمر بالای قطعات، روانکاری مناسب محصولات و مراکز خدمات پس از فروشی است که در اقصی نقاط دنیا دارند. برخی از این تولید کنندگان بالاخص برند های آمریکایی به تولید انواع بلبرینگ با استاندارد اینچی و برند های اروپایی و آسیایی اغلب به تولید انواع بلبرینگ های استاندارد متریک مبادرت دارند.

  • بلبرینگ TIMKEN:یکی از برند های بین المللی تولید کننده انواع بلبرینگ می باشد که برندی آمریکایی بوده و محصولات خود را طبق استاندارد ASTM آمریکا و مطابق با استاندارد صنایع این کشور تولید می کند. بلبرینگ TIMKEN اولین تولید کننده رولبرینگ مخروطی در دنیا نیز محسوب می شود.
  • بلبرینگ و رولبرینگ FAG:برندی آلمانی می باشد که بصورت هم ردیف با برند INA هر دو تولید یک مجموعه کارخانجات صنعتی می باشند. در مورد کیفیت تولید و دقت تولید بلبرینگ و رولبرینگ FAG همین میزان کافیست که طبق استاندارد صنایع آلمان با استاندارد DIN تولید شده و بر روی بسیاری از ماشین آلات هوایی و نظامی کشور آلمان و بسیاری از کشور های اروپایی نیز از این بلبرینگ و رولبرینگ استفاده می شود.
  • بلبرینگ SKF: محصولی از کشور سوئد می باشد که محصولاتی با دسته بندی های بسیار فراوان و دارای یک بروشور بسیار دقیق با اطلاعات کامل جهت اتصال بر روی انواع ماشین آلات صنعتی در اختیار کاربران قرار می دهد. بلبرینگ و رولبرینگ SKF دارای استاندارد اتحادیه اروپا هستند و یکی از مطرح ترین برند های جهانی تولید کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ محسوب می شود. این بلبرینگ در سایز های بسیار بزرگ نیز برای کاربری در معادن و حتی برای موتور های کشتی های تجاری نیز تولید می شود.
  • بلبرینگ NTN: در سایز های بسیار متنوع و در قطر خارجی از 10 الی 320 میلیمتر تولید و عرضه می شود. بلبرینگ NTN در انواع مختلف بلبرینگ شیار عمیق، بلبرینگ تماس زاویه ای، بلبرینگ های ایزوله یا بسته و بلبرینگ های تخصصی تولید و عرضه شده اند. تنوع بسیار در مشخصات مکانیکی از انواع مختلف و طراحی های مختلف سیل، طراحی های مختلف کیج و نگهدارنده و روان کننده ها رینج وسیعی از بلبرینگ ها را برای کاربری های مختلف در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.
  • بلبرینگ NACHI:یکی از برند های محبوب ژاپنی تولید کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ محسوب می شود که با بکار گیری آلیاژ فولادی SUJ2 و طبق استاندارد صنایع کشور ژاپن تولید شده است. بطور کلی بلبرینگ های ژاپنی دارای طول عمر بسیار بالایی بوده و دارای روان کاری مناسبی نیز هستند.

بلبرینگ NSK:که یکی از برند های بسیار تخصصی در تولید انواع یاتاقان ها و یاتاقان بلبرینگ ها نیز در کنار بلبرینگ و رولبرینگ محسوب می شود. بلبرینگ NSK محصول کشور ژاپن می باشد و از انواع روان کننده ها و گریس های نسوز مانند گریس با پایه لیتیم و آلومینیوم در روانکاری این بلبرینگ و رولبرینگ صنعتی استفاده شده است

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top