تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/07/28 - 10:21
کد خبر: 373632

یادگیری مهارت‌های گرافیکی پولساز در آکادمی گرافیستار

در این دوره از صفرتاصد انیمیشن سازی از مقدماتی ترین کارها تا حرفه ایی تریناشو بصورت قدم به قدم در آموزش های جداگانه به زبان فارسی تهیه شده تا بتونیم نیروهای متخصص و کارامد در زمینه ی انیمیشن سازی وارد جامعه کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» فتوشاپ یک نرم افزاری برای ویرایش تصویر و روتوش عکس برای استفاده در رایانه های ویندوز یا مک است. فتوشاپ توانایی ایجاد، بهبود یا ویرایش تصاویر، آثار هنری و تصاویر را به کاربران ارائه می دهد. تغییر پس زمینه، شبیه سازی یک نقاشی در زندگی واقعی یا ایجاد نمای جایگزین از جهان همه با آموزش فتوشاپ امکان پذیر است. پرکاربردترین ابزار نرم افزار فتوشاپ برای ویرایش عکس، دستکاری تصویر و روتوش برای چندین فرمت فایل تصویری و ویدئویی است. ابزارهای موجود در صفر تا صد فتوشاپ امکان ویرایش تصاویر مجزا و همچنین دسته های عظیم عکس را فراهم می کند.

دانلود آموزش فتوشاپ و کاربردها

فتوشاپ ابزاری مهم برای طراحان، توسعه دهندگان وب، گرافیست ها، عکاسان و متخصصان خلاق است. به طور گسترده ای برای ویرایش تصویر، روتوش، ایجاد ترکیبات تصویری، ماکت های وب سایت و افزودن تأثیرات استفاده می شود. تصاویر دیجیتال یا اسکن شده را می توان برای استفاده بصورت آنلاین یا چاپی ویرایش کرد. طرح بندی وب سایت را می توان در آموزش فتوشاپ رایگان در گرافیستار www.Graphi-star.com ایجاد کرد. طرح های آنها قبل از اینکه توسعه دهندگان به مرحله کدگذاری بروند، نهایی می شوند. گرافیک مستقل را می توان برای استفاده در برنامه های دیگر ایجاد و صادر کرد.

آموزش رایگان فتوشاپ مانند هر آموزش دیگری یک نوع سرمایه گذاری به حساب می آید. با پیشرفت تکنولوژی در اکثر مشاغل نوعی انقلاب ایجاد شده است. بسیاری از کارهایی که زمانی توسط نیروی دست یا با کامپیوتر های ساده انجام می شدند, امروزه به لطف سیستم های پیشرفته و نرم افزارهایی که توسط آنها می توان هر تغییری را به راحتی اعمال کرد, سریع تر و با خطای کمتری انجام می شوند.

یادگیری مهارت‌های گرافیکی پولساز در آکادمی گرافیستار

آموزش فتوشاپ 2020

یادگیری فتوشاپ کاری است که نیازمند صرف زمان و انرژی کافی است. نه مدرس و نه کارآموز نمی توانند با بی دقتی و جسته و گریخته در مورد آموزش پروژه های فتوشاپ قدمی بردارند. در این مقاله ما قصد داریم تا به طور مختصر و مفید شما را با نرم افزار و محیط کار آن آشنا کنیم. مبنای توضیحات ما در این مقاله در مورد فتوشاپ بر اساس ارائه اطلاعات به صورت تیتروار است و برای آشنایی کامل تر با این نرم افزار پیشنهاد ما استفاده از دوره های آموزش فوتوشاپ مبتدی تا پیشرفته است.

نرم افزار موهو (انیمه استودیو) چیست؟

 موهو نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن با کیفیت بالا می باشد. همچنین به کمک اموزش ساخت انیمیشن با موهو از امکانات و ویژگی های دیگری برای ساخت تصاویر فلش، تصاویر مربوطه با فرمت های مختص تلفن همراه و دستگاه های PDA، طراحی بازی های کوچک برای این دستگاه ها و ... را می توان ایجاد نمود. نرم افزار Moho افکت های زیبا و صدا را به انیمیشن ها اضافه می کند و نیز انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی را با یکدیگر ترکیب می نماید. فیزیک شبیه سازی شده، طراحی اشیاء سه بعدی، کتابخانه ای از تصاویر در برنامه برای کمک به کاربران مبتدی، ضبط صدا و ... از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. این نرم افزار انیمیشن های ساخته شده را درYouTube و Facebook آپلود و انتشار می کند.

اکثر انیماتورها برای ورود به بازار کار نیاز به مدرک لیسانس دارند، اما داشتن یک نمونه عالی و دانش قوی از آموزش نرم افزار موهو نکته اساسی است. برنامه های گواهینامه کالج، دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند یکی را برای زمینه آموزش انیمیشن سازی دو بعدی آماده کنند یا مهارت های آنها را برای بهبود فرصت های شغلی افزایش دهند.

به دلیل تلفیق مهارت های هنری و فنی، درجه های هنرهای زیبا، انیمیشن، طراحی گرافیک، هنر دیجیتال و گرافیک رایانه گزینه های رایج است. کلاسها در انیمیشن سازی با انیمه استودیو معمولاً به عنوان بخشی از این برنامه های بزرگتر دیده می شود. دوره های هنر بنیادی، موارد انتخابی، توسعه نمونه کارها و زمان استودیو نیز از اجزای معمول این نوع برنامه ها هستند.

یادگیری مهارت‌های گرافیکی پولساز در آکادمی گرافیستار

آموزش حرفه ای انیمه استودیو

در این پکیج آموزش انیمیشن سازی ما برنامه ی انیمه استودیو یا موهو رو انتخاب کردیم چون یه برنامه ی عالی در زمینه ی انیمیشن سازی می باشد و شما می تونید صفر تا صد انیمیشتون رو که شامل مراحل طراحی، ریگ بندی، انیمیت و جلوه های ویژه هست رو در داخل همین برنامه بسازید. از دیگر دلایل انتخاب این برنامه محیط کاربری آسون و لذت بخش برنامس که از همین رو موجب شده تا بیشتر انیمیشن های محبوب خارجی از جمله Gravity Falls , Family Guy و از نمونه های ایرانیش هم انیمیشن دیرین دیرین و شکرستان بهترینشون هستند

در این دوره از صفرتاصد انیمیشن سازی از مقدماتی ترین کارها تا حرفه ایی تریناشو بصورت قدم به قدم در آموزش های جداگانه به زبان فارسی تهیه شده تا بتونیم نیروهای متخصص و کارامد در زمینه ی انیمیشن سازی وارد جامعه کنیم. قطعا تا به امروز هیچ صنعتی به اندازه سینما نتوانسته پیشرفت کند، درآمد‌های که در این بازار به دست می‌آید همواره رو به افزایش بوده و امروز با توجه به رونق گرفتن انمیشن و سینمای کودک، این بازار بسیار گران قیمت تر نیز شده است.
 

تعریفی بر جلوه های ویژه vfx

به لطف فیلم ها و تلویزیون، همه ما جهان های خارق العاده ای را تجربه کرده ایم که هرگز نمی توانستند در صفحه زمینی ما وجود داشته باشند. حتی اگر به طور معمول از ژانر فانتزی لذت نبریم، قطعاً این تأثیرات را در عمل دیده ایم - چه در سینما، چه در تبلیغات تجاری و چه حتی در بازی های ویدیویی. این پست نحوه ایجاد این جهان ها را با استفاده از جلوه های تصویری بررسی می کند. بنابراین جلوه های ویژه چیست؟ سازندگان فیلم چگونه و چرا از آن استفاده می کنند؟ ما VFX را با تعریف اصطلاح با مثالهای حماسی از برخی از فیلم های مورد علاقه شما کشف خواهیم کرد.

جلوه های بصری (VFX) اصطلاحی است که برای توصیف تصاویر ایجاد شده، دستکاری شده یا تقویت شده برای هر فیلم یا سایر رسانه های متحرک که نمی توانند در حین عکسبرداری زنده انجام شوند، استفاده می شود. جلوه های ویژه ادغام بین فیلم های واقعی و این تصاویر دستکاری شده برای ایجاد محیط های واقع بینانه برای متن است. این محیط های ایجاد شده یا برای تصویربرداری بسیار خطرناک هستند، یا دنیاهایی که فقط وجود ندارند. آنها از تصاویر رایانه ای (CGI) و از نرم افزار خاص جلوه های ویژه در افتر افکت برای تحقق آن استفاده می کنند.

جلوه های بصری با جلوه های ویژه متفاوت است زیرا جلوه های بصری به رایانه احتیاج دارند و پس از عکسبرداری به آن اضافه می شوند. جلوه های ویژه یا SFX در صحنه فیلمبرداری تحقق می یابد - مواردی از قبیل انفجارهای هدفمند و کنترل شده، زخم های جعلی گلوله ای و غیره است.

یادگیری مهارت‌های گرافیکی پولساز در آکادمی گرافیستار

جلوه های ویژه سینمایی چیست؟

جلوه‌های ویژه در سینما به دو دسته تقسیم می‌شود: ۱ – جلوه‌های ویژه میدانی ۲ – جلوه‌های ویژه بصری
در ادامه با تعریف هر دو مبحث آشنا می شوید و در یک کلام در این آموزش سعی می کنیم تکنیک های خارق العاده و عجیب ساخت جلوه های ویژه ی سینمایی که معمولا در فیلم های هالیوودی به وفور اجرا می شوند را در قالب ۱۰ پروژه بسیار خاص و حرفه ایی مورد بررسی و آموزش قرار می دیم.

جلوه‌های ویژه میدانی (Special Effects): در صنعت فیلم سازی به تصاویری گفته می‌شود که در زمان ساخت فیلم، ساخت آنها مشکل باشد. این صحنه‌ها به صورت واقعی و رئال کار می‌شوند و همهٔ آنها توسط بدلکاران، هنرمندان، فیلمبردران و تعدادی متخصصان مواد منفجره و ماکت سازی اجرا شده و با خود دوربین‌ها ضبط می‌شوند و بعضی از آن‌ها بعد از ضبط کار می‌شوند.

جلوه‌های ویژه بصری: امروزه اگر ساخت یک جلوه در مقابل دوربین بطور زنده غیرممکن یا دارای هزینه زیادی باشد از جلوه‌های ویژه بصری استفاده می‌شود. جلوه‌های ویژه شامل کامپوزیت، روتوسکوپی، انیمیشن، ترکینگ و … است که اکثرا ساخت آنها نیز گرانقیمت است و به هزینه تولید فیلم‌های هالیوودی مبلغ چشمگیری می‌افزاید.

در اولین مجموعه آموزش ساخت موزیک ویدیو شما قادرید به صورت قدم به قدم و از سطح مقدماتی تا پیشرفته با مباحث مختلف، در زمینه ی ساخت جلوه های ویژه آشنا شوید و با توجه به نیاز های شما در زمینه ی ساخت موزیک ویدئو و فیلم و مهم تر از آن، جدید ترین، پرکاربرد ترین و چشم نواز ترین تکنیک های ساخت، در قالب آموزش ویدئویی به زبانی ساده و روان، در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی گرافیستار قرار داده ایم

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو
گروسی: مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران نیست
تداوم یاوه گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران
اردن کمک به صهیونیست‌ها را تائید کرد
عطوان: تهدید اسرائیل جنگ روانی است
اظهارات تحقیرآمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
اسرائیل دست از پا خطا کند با هزاران موشک در هم کوبیده می‌شود
هاآرتص: هر تهدید ایران، ما را به لرزه درمی‌آورد
گفت و شنود/ مگه کوری؟!
صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
دستاوردهای اقدام نظامی ایران علیه رژیم اسرائیل
آیا اسرائیل به وعده صادق پاسخ خواهد داد؟
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top