تاریخ انتشار: شنبه 1399/08/10 - 12:44
کد خبر: 374634

واکنش یک فعال دانشجویی درپی اظهارات توهین‌آمیز ماکرون به پیامبر اکرم

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: اقدام رذیلانه رئیس جمهور فرانسه علیه اسلام نشان می‌دهد هیچ خیری از جانب اروپا و آمریکا به امت اسلام نخواهد رسید و باید تماما از همه اینها قطع امید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کوثر غلامی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلامی (ص) در فرانسه گفت: توهین به پیامبر اسلام فقط توهین به شخصیت ایشان نیست! توهین به تمامی ارزش‌های انسانی و مقدسات اسلام است، توهین به معنویت است.

وی ادامه داد: توهین به پیامبر توهین به همه ادیان و همه انبیاء است. اگر امروز در دنیا ارزشی وجود دارد؛ بخاطر مجاهدت های پیامبران است و الا اگر بر دهان گستاخانی مانند مکرون و ترامپ زده نمی شد؛ امروز وضعیت دنیا بدتر از این بود.

غلامی تصیرح کرد: توهین به پیامبر توهین به قرآن است. قرآنی که به عظمت سجایای اخلاقی پیامبر شهادت می دهد. این پروژه اسلام ستیزی غرب بی‌جواب نخواهد ماند. جامعه این اهانت به مقدسات را نمی پذیرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: آنهایی که ادعای حقوق بشر دارند و شعار صلح سر می‌دهند چگونه می توانند به منبع صلح و عدالت اینگونه توهین کنند. حال که توهین به مقدسات بر خلاف قوانین صریح بین الملل است.

وی گفت: امروزه اربابان مسلط بر مناسبات بین المللی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیانشان گوش فلک را پر کرده است همان وحشی های کراوات بسته و ادکلن زده ای هستند که هزاران تروریست را برای از بین بردن مردمان بی گناه راهی سرزمین های شام و عراق کردند. که فرانسه یکی از آنها و از جمله خبیث ترین آنهاست.

غلامی اظهار داشت: در مقابل این عمل سخیف و رذیلانه باید واکنش بین المللی مسلمانان به گونه‌ای باشد که اراذل و اوباشی همچون مکرون را پشیمان کند و غلظت و شدت عمومی را در ملت های مسلمان احساس کنند. در همین راستا باید مردم و دولت ما جبهه بین المللی از مسلمانان و طرفداران همه ادیان ابراهیمی برای تحریم کالا های فرانسه تشکیل دهند و هر گونه نیاز خود را از این کفار هوا پرست قطع کنند.

وی اضافه کرد: همه اینها نشان از دشمنی بنیادی و اساسی غرب با اسلام است و نشان از آن دارد که هیچ خیری از جانب اروپا – و کشورهایی همچون آمریکا -  به امت اسلام نخواهد رسید و باید تماما از همه اینها قطع امید کرد. ما از دولت و مسولان خواهان مواضع جدی و محکم برای دفاع از مقدسات اسلام هستیم.

این فعال دانشجویی گفت: علت دیر موضع گرفتن رئیس جمهور کشور چیست؟ چرا همیشه در این شرایط مهم و حساس آقای روحانی جزء آخرین افرادی باشد که موضع می گیرد؟ وقتی کشوری مانند پاکستان قصد دارد سفیر فرانسه را احضار کند؛ سزاوار نیست برخورد جدی با فرانسه و سفارت آن در کشور شود؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top